رئیس-اداره-مستقل-ارگان-های-محلی-رسما-به-کار-آغاز-کرد

رئیس جمهورغنی، متین بیگ را رسما به عنوان رئیس عمومی اداره مستقل ارگان های محلی معرفی کرد، این اداره پیش از این توسط سرپرست اداره می شد.

به گزارش افغان نیوز: در مراسمی که به همین مناسبت روز گذشته در مقر ادارۀ مستقل ارگان‌های محلی برگزار گردید، شماری از مقامات بلند پایۀ دولتی و برخی نمایندگان شورای ملی نیز حضور داشتند.

عبدالرووف ابراهیمی رئیس ولسی جرگه بخاطر انتصاب رئیس جدید ادارۀ مستقل ارگان‌های محلی از رئیس جمهور غنی تشکر کرده ابراز امیدواری کرد که آقای بیگ در عرصۀ حکومتداری خوب نظر به تجارب گذشته، نمایندگی خوب از قشر تحصیل یافتۀ جوان، نماید و از حمایت همه جانبه خویش اطمینان داد.

رئیس جمهورغنی در صحبتی گفت:، خرسندم که نسل جدید افغانستان به عنوان نسل مهم تاریخ ما در امور دولت داری معرفی میشوند و این در زمینۀ تأمین ارتباط دولت و ملت یک گام اساسی به شمار میرود.

وی افزود، ما نسلی هستیم که به شمول مهاجرت، توفان‌های مختلفی را که در کنترول خود ما نبوده است، تجربه کردیم اما شما نسلی هستید که آیندۀ کشور به شما افتخار خواهد کرد و در میان همه اقشار، حافظ ثبات، وحدت ملی و همبستگی خواهی بود.

رئیس جمهورغنی، ادارۀ مستقل ارگان های محلی را وسیلۀ ارتباط میان ریاست جمهوری و مردم دانست و نقش والیان، ولسوالان و شاروالان را ارزنده خوانده گفت که تنظیم امور به عهده ادارۀ مستقل ارگان های محلی می‌باشد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد که از این پس باید فرهنگ گذشته تغییر کند و این تغییرات به شکلی انجام پذیرد که برای هرکس در هرگوشۀ از افغانستان بتوانیم ارائه خدمت کنیم

وی با اشاره به نقش ادارۀ مستقل ارگان های محلی در تطبیق حاکمیت قانون گفت که ارتباط و همکاری این اداره با لوی سارنوالی، ستره محکمه، وزارت عدلیه و ادارۀ تفتیش و نهادهای مربوطه نهایت مهم می باشد، زیرا افغانستان براساس حاکمیت قانون منسجم میشود. وی به رئیس جدید ادارۀ مستقل ارگان های محلی در انجام امور محوله اظهار موفقیت کرد.

در اخیر، متین بیگ رئیس عمومی ادارۀ مستقل ارگان های محلی از حسن اعتماد رئیس جمهورغنی تشکر کرد و اطمینان داد که در روشنایی تجارب گذشته برای پیشبرد امور از هیچ نوع تلاش دریغ نمی ورزد.

رئیس اداره مستقل ارگان های محلی رسما به کار آغاز کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد