رئیس-جمهور-برای-نیروهای-قطعات-خاص-پولیس-یک-ماه-معاش-اضافی-اهدا-کرد

رئیس اجمهورغنی در دیدار با شماری از افسران و سربازان قطعات خاص پولیس با تقدیر از عملکرد آنها در میدان های نبرد، برای این نیروها یک ماه معاش اضافی اهدا کرد.

به گزارش افغان نیوز: محمداشرف غنی ریئس‌جمهوری اسلامی افغانستان، شام امروز در دیدار با منسوبین قوماندانی عمومی قطعات خاص وزارت امورداخله از تلاش، شجاعت و دلیری آنان در سرکوب دشمنان افغانستان، قدردانی نمود.

دراین دیدار که در ارگ انجام‌شد پاسوال سیدمحمد روشن‌دل قوماندان عمومی قطعات خاص پولیس درخصوص اجراآت، دستاوردها و عملیات‌های قطعات خاص صحبت کرده، گفت که این نیروها در همۀ عملیات‌ها، به‌دشمن صدمات سنگین را وارد کرده‌اند و از تمام توان به‌خاطر سرکوب و نابودی لانه‌های دشمن، استفاده خواهند کرد.

روشندل گفت که در چارچوب قطعات خاص، جوانان متعهد به‌وطن مشغول انجام وظیفۀ دفاع از وطن می‌باشند و در سخت‌ترین شرایط و وضعیت، آمادۀ خدمت به‌افغانستان و ایثارگری می‌باشند.

وی به‌رئیس‌جمهور کشور اطمینان داد که قطعات خاص با پلان‌گذاری‌های دقیق و محاربوی، در هرگوشه دشمن را هدف قرار خواهند داد و تا نابودی کامل دشمنان افغانستان، از هیچ نوع تلاش دریغ نخواهند ورزید.

دگرجنرال جانان بارکزی معاون اول وزارت امور داخله در صحبتی، از رئیس جمهور کشور به‌خاطر مواظبت، تشویق و تفقد نیروهای امنیتی و دفاعی تشکر کرده افزود: اطمینان می‌دهیم که در دشوارترین شرایط، شب و روز جهت تأمین آرامش مردم و سرکوب دشمن، تلاش ورزیم.

رئیس‌جمهور محمداشرف غنی خطاب به‌منسوبین قطعات خاص پولیس گفت: شما عزت و آبروی افغانستان را در سطح ملی و بین‌المللی حفظ نموده‌اید، از تلاش‌ها، تحرک و دلیری تان قدردانی می‌کنم.

رئیس‌جمهور کشور با بیان این‌مطلب که نیروهای خاص، وفادار به‌قانون، نظام و مدافعان واقعی افغانستان اند، افزود که شما نمایند‌گان آیندۀ افغانستان هستید، روحیۀ قوی دارید که این باعث اعتباربخشیدن به‌نسل‌های آینده می‌شود.

رئیس‌جمهور هدایت‌داد تا به‌پاس دستاوردهای اخیر نیروهای قطعات خاص در جریان عملیات‌ها، به‌هر یک از این نیروها، یک‌ ماه معاش فوق‌العاده، اعطا گردد.

رئیس‌جمهور غنی از همکاری‌های شرکای بین‌المللی درعرصۀ آموزش و تجهیز نیروهای امنیتی و دفاعی به‌ویژه نیروهای قطعات خاص، تشکرکرد و از قربانی‌های نیروهای بین‌المللی در افغانستان نیز به‌نیکی یادکرد.

رئیس جمهور برای نیروهای قطعات خاص پولیس یک ماه معاش اضافی اهدا کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد