رسانه-های-چاپی-از-پرداخت-مالیات-معاف-شوند

نهاد حمایت از رسانه های آزاد افغانستان خواهان برداشته شدن مالیات از رسانه های چاپی شده می گویند: حکومت برای این که موانع را از سر راه آزادی بیان بردارد باید اخذ پول به نام مالیات را معاف نماید.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: مجیب خلوت گر رئیس دیده بان حمایت از رسانه های آزاد افغانستان امروز شنبه( 29 اسد) طی نشستی گفت: حکومت بنا به تعهداتی که به رسانه ها داده است هنوز عمل نکرده و هیچ سهولتی برای رسانه ها و خبرنگاران در نظر نگرفته است.

رئیس دیده بان حمایت از رسانه های آزاد افغانستان تصریح نمود بسته شدن شبکه های اجتماعی در روز استقلال  افغانستان یکی از همین استبداد های حکومت علیه رسانه ها و خبرنگاران می باشد.

خلوت گر افزود: رسانه ها حق دارند آزادانه فعالیت نمایند و از هیچ منبعی امر و نهی نشود تا مردم از تمامی جریانات روز کشور آگاه شوند.

در همین حال او از حکومت خواست تا جریمه 180 میلیون افغانی رسانه ها را نیز معاف کرده و آنان را مجبور به پرداخت این مبلغ نسازند.

او همچنان اظهار داشت که سال گذشته را خونین ترین سال برای رسانه ها و خبرنگاران بیان نموده بودند اما به نظر می رسد این سال همچنان تکرار شده و هیچ تغییری برای بهتر شدن رسانه ها و خبرنگاران به وجود نیامده است.

رسانه های چاپی از پرداخت مالیات معاف شوند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد