رئیس-جمهورغنی-در-مورد-تولیدات-زنان-کشور-توجه-بیشتر-صورت-گیرد

رئیس جمهورغنی در دیدار با شماری از سفیران کشورهای اروپایی از آنها خواسته تا در مورد بازاریابی برای تولیدات زنان افغان توجه بیشتر نماید.

به گزارش افغان خبر: رئیس جمهورغنی با سفیران کشور های ناروی، دنمارک، فنلند و هالند در ارگ ریاست جمهوری دیدار نمود.

در این دیدار خانم اول کشور نیز حضور داشت، از سعی و تلاش آنان و تعهدات کشورهای شان در کنفرانس های وارسا و بروکسل به افغانستان در عرصه های مختلف، قدردانی کرد.

رئیس جمهور غنی خاطرنشان کرد که در عرصه بازاریابی به تولیدات زنان افغانستان همکاری بیشتر صورت گیرد تا صنایع دستی و سایر محصولات زنان به بازار های اروپایی راه پیدا کند و آنان از این طریق بتوانند در بهبود اقتصاد خانواده های شان نقش ارزنده را ایفا نمایند.

خانم اول کشور نیز از تعهدات کشور های سویدن، ناروی، دنمارک، فنلند و هالند به افغانستان بخصوص در زمینه های حقوق بشر، توانمند سازی اقتصادی و آموزش زنان، تشکری کرده گفت: گام های که کشور های شما در این راستا برداشته اند، در مطابقت به اولویت ها و پلان های حکومت افغانستان بوده است.

همچنان خانم اول کشور از تصمیم حکومت سویدن که قرار است ورکشاپی را برای زنان ۳۴ ولایت کشور در زمینه حل منازعات در کابل راه اندازی کند، تشکری کرد.

سفرای کشورهای سویدن، ناروی، دنمارک، فنلند و هالند در مورد کارکرد ها و پلان های شان درعرصه های مختلف بخصوص حقوق بشر، توانمند سازی اقتصادی و آموزش های حرفوی زنان افغانستان معلومات دادند و حمایت کشور های شانرا از برنامه توانمند سازی اقتصادی زنان و برنامه ملی میثاق شهروندی اعلام داشتند.

رئیس جمهورغنی: در مورد تولیدات زنان کشور توجه بیشتر صورت گیرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد