رئیس-ولسی-جرگه-کشور-به-پارلمان-بلجیم-دعوت-گردید

رئیس سازمان مستقل حقوق بشر و عضو ارشد سازمان عفو بین الملل کشور "بلجیم" از رییس ولسی جرگه افغانستان خواست تا از پارلمان آن کشور دیدار نماید.

به گزارش افغان نیوز: میررحمن رحمانی، رئیس ولسی جرگه شورای ملی، دیروز جمعه( ۲۴، اسد) رسولی، رئیس سازمان مستقل حقوق بشر و عضو ارشد سازمان عفو بین الملل کشور "بلجیم" را در اقامتگاه اش به حضور پذیرفته با وی دیدار کرد.

 دفتر مطبوعاتى ولسى جرگه با نشر اعلامیه گفته است که در این ملاقات، در حالیکه محمد عظیم محسنی عضو ولسی جرگه نیز حضور داشت، پس از گفتگو روی روابط دو جانبه، رئیس سازمان مستقل حقوق بشر و عضو ارشد سازمان عفو بین الملل کشور بلجیم، دعوت نامه‌ی رسمی به رئیس ولسی جرگه و آقای محسنی تسلیم نموده و از آنان خواست تا از پارلمان آن کشور دیدار نمایند.

در اعلامیه دفتر مطبوعاتى ولسى جرگه آمده است که رئیس ولسی جرگه، ضمن امتنان و سپاسگذاری از حسن نیت مردم و کشور دوست  بلجیم، وعده سپرد که در یک موقع مناسب از پارلمان آن کشور دیدار خواهند کرد.

این درحالی است که بلجیم یکی از کشورهای مهم اتحادیه اروپا و از حامیان مهم افغانستان بوده و عساکر این کشور در چارچوب ماموریت جدید ناتو (حمایت قاطع) در قسمت آموزش و ارتقای ظرفیت نیروهای امنیتی افغانستان فعالیت دارند.

رئیس ولسی جرگه کشور به پارلمان بلجیم دعوت گردید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد