راحیل-شریف-و-دکتور-عبدالله-عبدالله-تلفنی-صحبت-کردند

راحیل شریف قبل از کنار رفتن از سمت ریاست ستاد ارتش پاکستان در تماس تلفنی با رئیس اجرائیه کشور در مورد مسایل مهم سیاسی و امنیتی میان دو کشور سخن گفت.

به گزارش افغان خبر: راحیل شریف رئيس ستاد ارتش پاکستان طی تماس تلفنی با رئيس اجرائیه کشور صحبت کرد. در این تماس تودیعی قبل از کنار رفتن از سمت ریاست ستاد ارتش پاکستان مسائل مهم و مشترک میان افغانستان و پاکستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رئیس ستاد ارتش پاکستان، هدف از این صحبت را امتنان از تلاش‌های صادقانۀ رئیس اجرائیه کشور برای تامین ثبات و صلح در افغانستان، پاکستان و منطقه عنوان نمود.

جنرال راحیل شریف در این تماس همچنان از تلاش‌هایی که در جریان تصدی این سمت برای مبارزه با افراط گرایی و گروه‌های تروریستی انجام داده بود سخن گفت و بهبود روابط میان افغانستان و پاکستان را به نفع هر دو کشور دانست و به تحقق آن تاکید کرد.

دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور، در صحبت با رئیس ستاد ارتش پاکستان، بار دیگر بر موقف دولت و مردم افغانستان برای مبارزه صادقانه و مشترک دو کشور با افراط گرایی و قطع حمایت از گروه‌های تروریستی تاکید نمود و از تروریزم و تروریستان به عنوان بزرگترین تهدید برای منطقه و جهان یاد نمود.

رئیس اجرائیه کشور خواستار روابط حسنه با همه کشورها و به ویژه پاکستان گردید و شکستن روحیۀ بی‌تفاوتی و همکاری صادقانۀ پاکستان را یگانه کلید برای بهبود روابط میان دو کشور خواند.

راحیل شریف و دکتور عبدالله عبدالله تلفنی صحبت کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد