رادمنش-از-معامله-حکومت-کابل-با-امریکا-پرده-برداشت

سخنگوی پیشین وزارت دفاع ملی مدعی است که ارگ ریاست جمهوری و ارگان های امنیتی، ناامنی کشور را در بدل چوکی های شان معامله کرده اند؛ بنابراین امروز نمی توانند از حامیان شان تقاضای تجهیزات نمایند.

به گزارش افغان نیوز: محمد رادمنش، سخنگوی پیشین وزارت دفاع ملی کشور، امروز یک شنبه( ۱۱، قوس) به خبرنگار افغان نیوز گفت؛ آمریکا و کشورهای هم پیمان اش از ناامنی افغانستان سود می برند و رئیس جمهور غنی در بدل گسترش ناامنی ها، مقام ریاست جمهوری را به دست آورده است.

آقای رادمنش که به عنوان کارشناس با خبرنگار افغان نیوز صحبت می کرد، تصریح نمود که از ارگ ریاست جمهوری تا ارگان های امنیتی همه در فساد و ناامنی کشور دست دارند؛ زیرا منافع آمریکا در ناامنی افغانستان تامین می شود.

رادمنش افزود؛ اگر فساد نباشد، چرا آمریکا و کشورهای حامی افغانستان که از پیشترفته ترین امکانات و تجهیزات برخوردار اند، هیچ گاه از این امکانات شان در امنیت افغانستان استفاده نمی کنند.

وی همچنان خاطر نشان ساخت؛ جنگ افغانستان یک پروژۀ است که عده ای اشخاص فاسد در رهبری کشور توسط ایجاد ناامنی وحفظ منافع آمریکا، به مقام و ثروت شخصی می رسند اما خسارات آن را مردم افغانستان متحمل می شوند.

سخنگوی پیشین وزارت دفاع ملی کشور از تلفات و کشتار همه روزه مردم یادآوری نموده گفت، هیچ فردی در رهبری حکومت افغانستان صادق نیست که به فکر مردم و پیشرفت جوانان این کشور باشد.

محمد رادمنش، مقابله با تروریزم را تنها راه پایان جنگ در افغانستان عنوان کرد و گفت که مذاکرات صلح و کمک های نظامی کشورهای حمایت کننده در افغانستان صادقانه صورت نمی گیرد تا امنیت سراسری تامین شود.

این عضو سابق حکومت افغانستان اظهار داشت؛ تا زمانی که فساد در کشو حاکم باشد، جنگ کنونی پایان نخواهد یافت. زیرا افردا فاسد تمام منافع ملی را فدای منافع شخصی شان کرده اند.

رادمنش از معامله حکومت کابل با امریکا پرده برداشت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد