راه-حل-مشکلات-کنونی-را-باید-پیدا-کنیم

عطاالله لودین، عضو شورای عالی صلح و نماینده‌ی پیشین مردم در پارلمان می‌گوید که وضعیت اقتصادی و امنیتی خراب است و مشکلات مردم روزبه‌روز در حال افزایش، بنابراین دست در دست هم باید بدهیم و برای حل این مشکلات راه چاره‌یی بجوییم.

به گزارش افغان نیوز: شورای ملی اعضای پیشین پارلمان به ریاست محمدعارف نورزی اعلام موجودیت کرد.

رییس شورای ملی اعضای پیشین پارلمان هدف تشکیل این شورا را همکاری میان حکومت و مردم و تقویت وحدت ملی میان باشندگان کشور عنوان می‌کند. آقای نورزی می‌گوید که تلاش خواهند کرد تا در روندهای ملی سهم عمده‌یی داشته باشند و برای تأمین ثبات از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

این شورا در نخستین روز تشکیل خود از مسؤولان می‌خواهد تا به خاطر جلوگیری از مصارف بی‌جا انتخابات اعضای شورای ولایتی را یک‌جا با انتخابات پارلمانی و شورای ولسوالی‌ها برگزار کنند.

عطاالله لودین، عضو شورای عالی صلح و نماینده‌ی پیشین مردم در پارلمان می‌گوید که وضعیت اقتصادی و امنیتی خراب است و مشکلات مردم روزبه‌روز در حال افزایش، «بنابراین دست در دست هم باید بدهیم و برای حل این مشکلات راه چاره‌یی بجوییم.» آقای لودین می‌گوید که آنان نمونه‌ی غیررسمی پارلمان خواهند بود.

این در حالی است که در حال حاضر ده‌ها نهاد مدنی، سازمان و احزاب سیاسی در افغانستان فعالیت دارند. این نهادها و احزاب سیاسی هرازگاهی حکومت را به باد انتقاد گرفته و گزارش‌هایی با موضوعات مختلف منتشر می‌کنند.

راه حل مشکلات کنونی را باید پیدا کنیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد