رحمانی-نام‌های-«دزدان-دارایی‌-عامه»-افشا-می‌شوند

رییس مجلس نمایندهگان با انتقاد از حضور نیافتن سرپرست وزارت مالیه در نشست استجوابی، هشدار داد که از افشای نام‌های «دزدان داریی‌ عامه» نمی‌گذرد.

به گزارش افغان نیوز: قرار بود در نشست استجوابی امروز دوشنبه (سوم جوزا) مجلس نماینده‌گان، افراد و مقام‌های دخیل در تقرری‌ها و فساد در گمرکات، افشا شوند؛ اما سرپرست وزارت مالیه در این نشست حضور نیافت.

میررحمان رحمانی، رییس مجلس نماینده‌گان خواهان همه‌گانی شدن نام افراد دخیل در فساد در گمرکات شد و هشدار داد که این موضوع را به صورت جدی پی‌گیری می‌کند. او خاطرنشان کرد که از افشای «دزدان دارایی مردم» نمی‌گذرد.

آقای رحمانی به دبیرخانه دستور داد که با سرپرست وزارت مالیه در این مورد صحبت کند و هر چه زودتر، در یک نشست فوق‌العاده مجلس نماینده‌گان فهرست افراد متهم به فساد را افشا کند.

برخی اعضای مجلس نماینده‌گان از رییس این مجلس خواستند که سرپرست وزارت مالیه را به خاطر اثبات نکردن ادعایش در مورد دست داشتن نماینده‌گان به دادستانی کل معرفی کند.

پیش از این، محمدخالد پاینده، سرپرست وزارت مالیه در (۲۹ ثور) گفته بود که شماری از مقام‌های حکومتی و اعضای مجلس نماینده‌گان در تعیینات و حیف‌و‌میل روزانه هشت میلیون دالر در گمرکات کشور، دست دارند.

رحمانی: نام‌های «دزدان دارایی‌ عامه» افشا می‌شوند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد