رحمت-الله-نبیل-اکثریت-وطن-دوست،-اقلیت-خاین

رحمت الله نبیل یکی از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو می گوید که بحث اکثریت و اقلیت قومی نزد تیم او مردود است؛ زیرا اکثریت وطن دوست و اقلیت خائن وجود دارد.

به گزارش افغان نیوز: به تازه‌گی ویدیویی در میان کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن، رحمت الله نبیل، رئیس پیشین امنیت ملی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو برنامه‌هایش را به شماری از هواداران خود شرح می‌دهد.

آقای نبیل در این ویدیو گفته است؛ “وقتی که در قربانی‌ها همه‌ی ما شریک هستیم و تعداد تابوت‌های ما در هر ولایت مساوی است، (جوانان و خواهران ما از ولایت های مختلف این جا حضور دارند) امتیازات نیز باید مساوی باشد”.

نبیل ادامه می دهد که بحث اکثریت و اقلیت قومی نزد تیم او مردود است؛ زیرا اکثریت وطن دوست و اقلیت خائن وجود دارد. بنابراین ما باید این صف را تشکیل بدهیم و نباید همه چیز را از زاویه سمت، قوم و زبان ببینیم.

وی خطاب به هواداران خود تاکید می کند: “ما زمانی می توانیم موفق شویم که افغانستان را برای تمام مردم افغانستان بخواهیم، ما زمانی می توانیم افغانستان را از این بحران بیرون کنیم که حس مالکیت کشور را به فرد فرد افغانستان برگردانیم”.

رحمت الله نبیل با معاونیت جنرال مراد علی مراد و داکتر مسعوده جلال، در انتخابات ریاست جمهوری سال پیش‌رو ثبت نام کرده است. او نام تیم انتخاباتی خود را (عدالت و امنیت) گذاشته است.

رحمت الله نبیل: اکثریت وطن دوست، اقلیت خاین

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد