رسانه‌ها-در-شرایط-سخت-با-درک-منافع-ملی-وظایف-شان-را-انجام-داده‌اند

رئیس اجرائیه کشور بیان داشت که رسانه در کنار اصول بی طرفی، توازن و آزادی، منافع ملی را نیز در نظر گیرند و دولت نیز در دسترسی به اطلاعات با مطبوعات همکاری میکند.

به گزارش افغان نیوز: دوکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور شام گذشته در دفتر کارش در کاخ سپیدار با مسوولان و دست‌اندرکاران شماری از رسانه‌های کشور دیدار و ملاقات کرد.

دوکتور عبدالله عبدالله گفت که مسوولان رسانه‌ها، خبرنگاران و اهالی جامعۀ رسانه‌یی در شرایط سخت و دشوار به کار اطلاع‌رسانی و آگاهی دهی می‌پردازند. تلاش‌های مسوولان رسانه‌ها و خبرنگاران در راستای آزادی بیان و اطلاع رسانی قابل ستایش و تقدیر می‌باشد.

در ادامه، رییس اجراییه کشور، در خصوص عوامل و دلایل حوادث پسین امنیتی و تروریستی در کابل و ولایات کشور به طول مفصل با اصحاب رسانه‌ها صحبت کرد.

رییس اجراییه کشور خطاب به مسوولان رسانه‌ها گفت که پیام اصلی ما حفظ وحدت، همبستگی و اخوت میان مردم است. اگر وحدت و همدلی میان مردم افغانستان وجود داشته باشد، ما تحت هرشرایطی می‌توانیم به پیش برویم.

دوکتورعبدالله عبدالله، بر اصل بی‌طرفی، آزادی و توازن در کار اطلاع‌رسانی تأکید ورزید و خاطرنشان ساخت که منافع عمومی و ملی کشور باید در رأس اهداف و برنامه‌های رسانه‌های کشور قرار داشته باشد.

رییس اجراییه کشور گفت که خوشبختانه رسانه‌های افغانستان، مسوولیت‌های‌شان را ادا کرده‌اند. اما توقع ما بیشتر از چیزی است که صورت گرفته است.

دوکتور عبدالله در پایان گفت که مشکلاتی در راستای دسترسی به اطلاعات و معلومات وجود دارد. ما مصمم هستیم که به موقع رسانه‌ها را در جریان اطلاعات قرار دهیم.

رسانه‌ها در شرایط سخت با درک منافع ملی وظایف شان را انجام داده‌اند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد