رهبران-جهادی-در-حمایت-از-نظام-صف-واحد-تشکیل-می‌دهند

رهبران سیاسی و جهادی در یک نشست مشورتی با رییس جمهور غنی، تاکید داشتند که صف واحد برای تحکیم صلح و ثبات، استحکام نظام جمهوری و حمایت از نیرو‌های امنیتی ضروری است.

به گزارش افغان نیوز؛ به ادامه نشست‌های مشورتی با رهبران سیاسی و جهادی کشور، جلسه امروز دوشنبه(۳۱، جوزا) تحت ریاست محمد اشرف غنی، رییس جمهور در ارگ دایر شد. 

به نقل از اعلامیه ارگ؛ اعضای جلسه تاکید کردند که پروسه صلح اولویت جمهوری اسلامی افغانستان بوده و تمام قدم‌های بعدی در این روند با تفاهم و اجماع لازم برداشته خواهد شد. 

همچنان در جلسه تاکید شد که صف واحد و اجماع قوی سیاسی برای تحکیم صلح و ثبات، استحکام نظام جمهوری و حمایت از نیرو های امنیتی کشور امر حتمی و ضروری بوده و از حمایت قوی مردمی برای تحکیم ثبات استفاده اعظمی صورت گیرد. 

در این مجلس در باره سفر متوقعه رییس جمهور غنی و هیات همراه‌اش به ایالات متحده امریکا مشوره صورت گرفته و این سفر پر اهمیت خوانده شد. 

در اخیر، رییس جمهور غنی تدویر همچون مجالس را برای استحکام صف واحد و تحکیم هر چه بیشتر اجماع سیاسی با اهمیت شمرده و فیصله شد تا این مجالس ادامه یابند.

این درحالی است که صدها تن از شهروندان کشور در ولایت‌های، جوزجان، باغیس، تخار، بغلان و پروان علیه طالبان بسیج شدند و نگذاشتند که ولسوالی‌های این ولایات به دست طالبان بیفتد. 

بسم الله محمدی، سرپرست وزارت دفاع ملی از مردم خواسته که در هر جغرافیا و محل که هستند در کنار نیروهای دفاعی و امنیتی خود قرار گیرند.

رهبران جهادی در حمایت از نظام صف واحد تشکیل می‌دهند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد