رهبران-حکومت-وحدت-ملی-مردم-فریبی-می-کنند

احمد ولی مسعود یکی از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری کشور می گوید که رهبران حکومت وحدت ملی به منظور کمپاین انتخاباتی و فریب مردم، پروژه های خیالی افتتاح می کنند.

به گزارش افغان نیوز: احمد ولی مسعود، رییس بنیاد "شهید احمد شاه مسعود" امروز شبنه(6، دلو) طی یک کنفرانس خبری گفت که ریس جمهور غنی با افتخار می گوید که ۴۵ هزار عساکر در ۴ سال گذشته کشته شده اند، درحالیکه این جای شرم است.

وی افزود؛ تیم های انتخاباتی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۸ به دو دسته تقسیم می شوند؛ یکی تیم های حکومتی و دیگری تیم های مردمی که از میان مردم برخاسته و با مشکلات آنان آشنا می باشند.

به گفته او؛ هرچند مردم با موجودیت نهادهای انتخاباتی کنونی به برگزاری انتخابات شفاف باور ندارند و شماری از تیم های انتخاباتی بسته های اصلاحی در کمیسیون انتخابات و شکایات را به حکومت ارائه کرده اند. اما با تبدیل چهره ها در نهادهای انتخاباتی هیچ تغییر وارد نمی گردد، باید اصلاحات در سیستم انتخابات آورده شود تا مردم به نظام انتخاباتی باورمند گردند.

آقای مسعود گفت: تیم های انتخاباتی حکومتی از صلاحیت های دولتی برای پیروزی شان استفاده می کنند و حتی پروژه های خیالی را افتتاح نموده و افراد را سلیقه ای نصب و برطرف می سازند.

مسعود می گوید که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۴ یک منجی در افغانستان آمده بود و حکومت توافقی را شکل داد اما در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۹ چنین کسی وجود ندارد و اگر تقلبی صورت گیرد، کشور به بحران خواهد رفت.

تیم های انتخاباتی حکومتی همواره می گویند که ما حمایت کننده خارجی داریم درحالیکه این درست نیست و من اسناد کافی دارم که کشورهای خارجی خواهان تغییر چهره ها و حکومت هستند. زیرا بانک های رای بعد این مردم اند و دیگر رای خیالی قابل قبول نیست. هرچند که رهبران حکومت وحدت ملی مردم را فریب می دهند و مدعی اند که اگر ما نباشیم حکومت به بحران میرود؛ درحالیکه یک فریب برای معشوش کردن اذهان مردم بیش نخواهد بود. بنابراین مردم باید به افراد رای ندهند بلکه به برنامه های رای دهند که مردم را از وضعیت کنونی نجات دهد.

وی تصریح نمود که حکومت در چند سال اخیر کشورهای خارجی را فریب داد و همیشه وانمود کرد که افغانستان رو به رشد است درحالیکه کشته شدن 45 هزار نفر در میدان های نبرد، خود ناکامی این حکومت را اثبات می کند.

رهبران حکومت وحدت ملی مردم فریبی می کنند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد