رهبران-حکومت-وحدت-ملی؛-حمله-ترورستی-در-روسیه-را-محکوم-کردند

حکومت وحدت ملی؛ حمله تروریستی در شهر سن پترزبورک روسیه را که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها شهروند روسی گردید را با شدید ترین الفاظ محکوم نمود.

به گزارش افغان نیوز: ریاست جمهوری با نشر خبرنامه‌ی نوشته که از وقوع حملات تروریستی در شهر سن پترزبورگ روسیه اندهگین شده است و آنرا به شدید ترین الفاظ محکوم میکند.

در اعلامیه ریاست جمهوری از زبان آقای غنی بیان شده است:"ما درد قربانیان این چنین حملات و انفجارات را نسبت به هرکس دیگر بیشتر درک می کنیم، زیرا هم وطنان ما از سال ها به این سو قربانیان اصلی حملات تروریستی می باشند.

رئیس جمهور کشور تروریزم و افراطیت را برای همه منطقه و جهان یک تهدید جدی دانسته و تاکید کرد که تروریستان به هیچ دین و قانون ارج قایل نیستند، در سراسر جهان جنایات ضد بشری را متقبل میشوند.

وی در این اعلامیه به دولت و مردم روسیه به خاطر قربانیان این حادثه تسلیت گفته است.همچنان ریاست اجرائیه با نشر اعلامیه‌یی گفته که با تاسف و اندوه مطلع شدیم که ترویست‌ها با حمله به مترو شهر سن‌پترزبورگ فدراسیون روسیه باعث تلفات و زخمی شدن تعدادی از شهروندان عادی و ملکی شده‌اند.

حکومت وحدت ملی با محکوم نمودن این حملات تروریستی مراتب هم‌دردی خود را با حکومت و مردم روسیه ابراز می‌دارد.

این حملات ددمنشانه و حملات مشابه بیانگر رویکرد غیرانسانی و وحشیانه جریان‌های تروریستی و دهشت‌افگن در سراسر جهان است.

بر اساس اعلامیه حوادثی از این دست از یک‌سو چهره واقعی تروریست‌ها را به نمایش می‌گذارد و از سوی دیگر نیاز همکاری‌های جدی منطقه‌ای و بین‌المللی را برای مقابله با تروریزم و اعمال فشاری بالای حامیان تروریزم را مطرح می‌سازد.

رهبران حکومت وحدت ملی؛ حمله ترورستی در روسیه را محکوم کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد