رهبری-حکومت-از-قوای-امنیتی،-بی-سابقه-است

رییس عمومی امنیت ملی در مراسم افتتاح قوماندانی عمومی مشترک قطعات خاص و واکنش امنیت ملی گفت که مواظبت همه جانبه سرقوماندان اعلی قوای مسلح و رهبری حکومت وحدت ملی از قوای امنیتی کشور، بی‌سابقه بوده است.

به گزارش افغان نیوز: معصوم ستانکزی رییس عمومی امنیت ملی در این مراسم صحبت کرده، گفت که مواظبت همه جانبه سرقوماندان اعلی قوای مسلح و رهبری حکومت وحدت ملی از قوای امنیتی کشور، بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: در طول سه سال گذشته با وجود مشکلات، اما با عزم متین، ارادۀ قوی و رهبری خردمندانه، قوای مسلح توانستند بقای افغانستان را تضمین کنند و به دشمنان نشان دهند که مبارزۀ ما بخاطر عدالت، اعلای کلمه الله و جهاد مقدس برای آزادی و آبادی و حفاظت از تمامیت ارضی و برقراری صلح در کشور است.

ستانکزی گفت که برای منسوبین امنیت ملی، هیچ کاری مهم‌تر و اساسی‌تر نسبت به دفاع از وطن و مردم وجود ندارد و اطیمنان می‌دهیم که برای آوردن صلح و ثبات در کشور به مبارزۀ خویش ادامه خواهیم داد.

همچنان دگروال غلام مصطفی وردک، قوماندان عمومی قطعات خاص و واکنش امنیت ملی صحبت کرد و از رئیس جمهور بخاطر اشتراک در مراسم افتتاح قوماندانی عمومی مشترک قطعات خاص و واکنش امنیت ملی تشکر کرده، گفت که مهار نمودن فعالیت‌های دشمنان، مهارت‌های خاص را می‌طلبد تا از سوراخ‌ها کشیده شده و به پنجه قانون سپرده شوند.

وی افزود که قطعات خاص امنیت ملی در تأمین امنیت نقش بسزا دارند و در ۳۴ ولایت کشور مصروف تأمین امنیت و پیشبرد فعالیت‌های امنیتی و محاربوی خاص و مشترک می‌باشند.

دگروال وردک اطمینان داد که در مطابقت به پالیسی‌های دولت جمهوری اسلامی افغانستان، از دستآوردهای حکومت دفاع نموده و از هیچگونه سعی و تلاش تا آخرین قطرۀ خون دریغ نخواهند کرد.

در این مراسم، فرمان رئیس جمهور غنی در خصوص تفویض مدال به شش تن از منسوبین ریاست عمومی امنیت ملی که در راستای خدمت به وطن، تامین صلح و امنیت، تحکیم حاکمیت ملی و مبارزه با دشمن از خود شایستگی نشان داده اند، توسط اسدالله غضنفر مشاور فرهنگی رئیس جمهور قرائت گردید.

رئیس جمهور ضمن تفویض مدال به منسوبین متذکره، اسناد رتبۀ دگرجنرالی به عبدالصبور قانع و عبادالله عباد معاونین ریاست عمومی امنیت ملی را که اخیراً منظور کرده بود، به آنان اعطا کرد.

رهبری حکومت از قوای امنیتی، بی سابقه است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد