روز-بیرق-ملی-غنی-به-طالبان؛-تسلیم-نمی‌شویم

رئیس جمهور غنی بیرق ملی کشور را به اهتزاز درآورده و خطاب به طالبان گفت که ما تسلیم طرح‌های بربادی افغانستان نمی‌شویم؛ اما آیا شما به منافع ملی متعهد هستید یا تخم نفاق می‌پاشید؟

به گزارش افغان نیوز؛ محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور، امروز پنج‌شنبه(۷، اسد) در مراسم گرامیداشت از روز بیرق ملی که در ارگ برگزار شده بود، گفت که نیروهای دفاعی، ورزشکاران، جوانان و زنان این خاک همه روزه برای حفظ این پرچم وحدت، فداکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیرق تمثال استواری، عزم و ارادۀ ملی ماست، تصریح کرد که ما تسلیم طرح‌های بربادی افغانستان نمی‌شویم و اجازه نمی‌دهیم بی‌گانگان و شبکه‌ها کشور را به میدان جنگ مبدل سازند.

آقای غنی خطاب به طالبان، گفت که آیا به منافع ملی افغانستان متعهد هستید یا به شبکه‌ها، آیا می‌خواهید تخم نفاق بپاشید تا آبادی‌ها و بنیادهای ملی ویران گردد. 

رئیس جمهور غنی گفت که صدای ما، صدای صلح است و تمام افغان‌ها به صلح اجماع دارند، اما صلح باعزت و پایدار که آینده همه در آن محفوظ باشد.

غنی اضافه کرد که ما نیت، برنامه و پلان واضح برای تغییر داریم؛ نیت ما حفظ ارزش‌ها، آوردن صلح پایدار و ایجاد نظم در داخل کشور است. پلان عملی آن آماده می‌باشد و به‌زودی شاهد تغییرات خواهید بود.

این درحالی است که اکنون طالبان در مناطق زیر تسلط شان، بیرق سفید خود را بر اداره‌های دولتی نصب کرده‌اند.

روز بیرق ملی: غنی به طالبان؛ تسلیم نمی‌شویم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد