روسیه-آماده-است-افغانستان-را-در-امر-مبارزه-با-تروریزم-یاری-نماید

سفیر روسیه در کابل در دیدار با محمد حنیف اتمر مشاور شورای امنیت ملی افغانستان ابراز داشته که روسیه آماده هر نوع همکاری در امر مبارزه با تروریزم است.

به گزارش افغان نیوز: محمد حنیف اتمر مشاور امنیت ملی کشور با سفیر فدراسیون روسیه در کابل دیدار کرد. در این دیدار هر دو طرف روى همکاری هاى منطقوى برای از بین بردن تروریزم گفتگو نمودند.

سفیر روسیه برگزاری پروسه کابل را گام مثبت در راستای تامین صلح و ثبات در افغانستان دانسته و گفت، روسيه به ادامه تعهداتش براى حمایت از افغانستان با ثبات، در زمينه مبارزه با تروریزم آماده هر نوع همکاری میباشد.

محمد حنیف اتمر خطاب به سفیر روسیه گفت، افغانستان نیازمند همکاری و حمایت کشورهای همسایه و منطقه برای آوردن صلح و ثبات در افغانستان میباشد.

مشاور امنیت ملی گفت، کنفرانس مسکو یک فرصت خوب برای افغانستان بود تا بتواند با نماینده های ساير کشورها در زمينه صلح و مبارزه با تروریزم تبادله نظر کند.

سفیر روسیه نیز گفت، کشورش از سیاست افغانستان در زمينه مبارزه با تروریزم حمایت جدى نموده و افغانستان با ثبات و امن می خواهد.

در اخیر آقاى اتمر تاكيد نمود، گروه های دهشت افگن نه دشمن یک کشور بلکه دشمن مشترک همه ما است، پس مبارزه در برابر این پدیده شوم نیاز به همکاری های منطقوی دارد.

روسیه آماده است افغانستان را در امر مبارزه با تروریزم یاری نماید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد