روسیه-و-بریتانیا-از-عملکرد-نیروهای-امنیتی-افغانستان-تقدیر-کردند

در دیدار های یک مقام وزارت داخله با نماینده اداره امنیتی ملی روسیه و اتشه نظامی سفارت بریتانیا در کابل، هر دو کشور از عملکرد نیروهای امنیتی افغانستان در برابر تروریزم تقدیر کردند.

به گزارش افغان نیوز: ریس ارتباط خارجه وزارت امور داخله در دو دیدار جداگانه با نماینده اداره امنیت ملی فدراسیون روسیه آقای دگروال الکساندر آذانوف و اتشه نظامی سفارت بریتانیا آقای دگروال ستورت برنارد در کابل ملاقات کرد.

مل پاسوال عبدالمقیم عبدالرحیم زی ریس ارتباط خارجه وزرات امور داخله از کمک های دولت های روسیه و بریتانیا در تمام بخش ها به خصوص در بخش تعلیم و تربیه ، اموزش و پرورش و برنامه های ظرفیت سازی برای پولیس ملی افغانستان قدر دانی کرد.

نماینده اداره امنیت ملی روسیه و اتشه نظامی سفارت بریتانیا در کابل نیز از همکاری های وزارت امور داخله با سفارت هایشان در کابل قدردانی کرده و در امر مبارزه با تروزیزم از تلاش های نیرو های امنیتی و دفاعی افغانستان تقدیر کردند.

بر اساس آمار وزارت داخله، نزدیک به ( 208 ) تن افسران پولیس ملی افغانستان در کشور روسیه در مقطع لسانس و ماستری مشغول فراگیری تحصیلات نظامی و مسلکی استند و نیز به تعداد ( 4 ) تن منسوبین پولیس ملی در مقاطع مختلف در کشور بریتانیا مشغول آموزش های مسلکی میباشند.

روسیه و بریتانیا از عملکرد نیروهای امنیتی افغانستان تقدیر کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد