روش-بمب‌گذاری-طالبان-براساس-هدایت-جدید-پاکستان

معاون اول ریاست جمهوری با انتشار تصاویری می‌گوید که طالبان براساس هدایت جدید پاکستان، برای بمب‌گذاری از یک روش کاملاً متفاوت کار می‌گیرند؛ بنابراین موترها باید دقیق‌تر تلاشی شوند.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز دوشنبه(۴، حوت) به سلسله نشست‌های"شش و نیم صبح" نوشته است که تروریستان در این اواخر از یک شیوه‌ی کاملاً نو به خاطر بمب‌گذاری در جاده‌های کابل استفاده می‌نمایند. 

وی می‌افزاید؛ ثبوت و مدارک قوی در اختیارداریم که طالبان تروریست برمه‌های خاصی را از پاکستان به دست آورده‌اند. 

به گفته صالح؛ بمب‌ها را عمدتاً در موترهای سراچه جابجا می‌سازند و با توقف یک الی دو دقیقه‌ای می‌توانند یک سوراخ به عمق ده سانتی‌متر در سرک ایجاد نموده و به عجله و شتاب بمب را که همرنگ سرک است، جابجا می‌سازند، اما این روش آدم کشی و ترور اکنون افشاشده است.

صالح به تمام پولیس هدایت داد که موترهای سراچه، غرفه دار و به‌خصوص موترهایی که سیت عقبی آن‌ها کشیده شده ‌باشند را دقیق تلاشی نمایند.

معاون اول ریاست جمهوری هشدار داد که اگر در نزد کسی نشانی از برمه‌های خاص تروریستان پیدا شود، دال بر دست داشتن در ترور و ایجاد وحشت است.  

او اطمینان می‌دهد که این روش ضد انسانی دشمن را مهار و ناکام می سازد، اما روش دیگری در مراکز تعلیمی شان در پاکستان بخاطرکشتار مردم ما تدریس خواهد شد. 
آقای صالح مدعی است که در بمب‌گذاری دیروز  نیز از همین میتود کار گرفته‌شده بود که منجر به شهادت و مجروح شدن هم‌وطنان ما گردید. 

این درحالی است که ساعت ۴:۲۲ عصر دیروز یک‌شنبه(۳، حوت) در پی وقوع انفجار بر یک موتر رنجر در چهارراهی بره‌کی از مربوطات ناحیه چهارم شهر کابل، چهار تن کشته و پنج تن دیگر زخم برداشتند.

روش بمب‌گذاری طالبان براساس هدایت جدید پاکستان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد