رویداد-های-تروریستی-خشم-جنرال-دوستم-را-برانگیخت

معاون اول ریاست جمهوری در واکنش به حملۀ تروریستان بالای یک مرکز آموزشی واقع در غرب کابل می‌گوید؛ تکرار رخداد‌های مشابه، نشان می‌دهد که مدیریت وضعیت امنیتی در شهر و دیگر ولایت‌های کشور در دست کسانی نیست که توانایی رهبری داشته باشند.

به گزارش افغان نیوز: جنرال عبدال‌رشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری افغانستان شدیدا از ناتوانی‌های نهادهای امنیتی از بهر مهار نکردن حمله‌های تروریستان در سراسر کشور، انتقاد می‌کند.

وی می افزاید؛ وقوع این گونه حمله‌های وحشیانه از سوی دشمن، چیزی نیست که تصور آن را نتوان کرد، ولی معلوم نیست که نیروهای امنیتی چرا نمی‌توانند، جلو این گونه حمله‌ها را بگیرند.

آقای دوستم تصریح کرد، تکرار رخداد‌های مشابۀ کنونی این حقیقت را نشان می‌دهد که مدیریت وضعیت امنیتی در شهر و دیگر ولایت‌های کشور در دست کسانی نیست که توانایی رهبری داشته باشند و باید از این منظر، در این زمینه تدابیر ویژه تازۀ اتخاذ گردد.

این درحالی است که حوالی ساعت 4:00 بعد از ظهر روز چهارشنبه (24 اسد) یک مرکز آموزشی در غرب شهر کابل هدف حمله انتحاری قرار گرفت که در نتیجه این رویداد خونین، دستکم ۱۱۵ تن کشته و زخمی شدند.

رویداد های تروریستی خشم جنرال دوستم را برانگیخت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد