رویکرد-حکومت-اشرف-غنی-دیکتاتورانه-و-نابکار-است

احمد ضیا مسعود از رویکردهای حکومت وحدت ملی انتقاد کرده مدعی شد حکومت اشرف غنی با سرنوشت فروپاشی رژیم های دیکتاتوری و فساد پیشه که علیه مردم شان استبداد و ظلم روا داشته اند، روبرو شده است.

به گزارش افغان نیوز: ضیا مسعود مطلبی را به عنوان دست پاچگی حکومت از احتمال سقوط! در صفحه فیسبوکش نشر نمود. او مینویسد، حکومت هایی که با بحران مشروعیت سیاسی روبرو می شوند و پایگاه های مردمی خود را از دست میدهند ناگزیر می شوند تا دست به هر اقدام فراقانونی و غیرعادلانه برای حفظ خودکامگی و بقای قدرت شان بزنند.

وی تاکید کرده است که این روش ها و اقدامات می تواند شامل تصامیم غیراخلاقی، ضدمنافع ملی و نقض صریح قانون اساسی کشور باشد.

او می گوید که آوازه ممانعت، راه اندازی جنگ روانی علیه شخصیت های سیاسی و جلوگیری از حضور آنها در صحنه های سیاست افغانستان، یکی از همان اقدامات قومگرایانه، فرا قانونی و دیکتاتور مشربانه است که اشرف غنی از ترس سقوط حکومت وحدت ملی و جلوگیری از دادخواهی حق طلبانۀ نماینده های مردم به آن مبادرت ورزید است.

احمد ضیاء مسعود در ادامه گفته است که انزجار و نفرت سرتاسری از حکومت نابکار و فساد پیشه اشرف غنی سبب شده است تا ائتلاف ها و سنگرهای جدید سیاسی در برابر این حکومت نابکار و به خصوص شخص اشرف غنی به وجود آید. به باور وی، حکومت اشرف غنی با سرنوشت فروپاشی رژیم های دیکتاتوری و فسادپیشه که علیه مردم شان ظلم و استبداد روا داشته اند، روبرو شده است.

رویکرد حکومت اشرف غنی دیکتاتورانه و نابکار است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد