رییس-اجراییه-افغانستان-وارد-بریتانیا-شد

عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی در یک سفر سه روزه به منظور ملاقات با مقام های عالی رتبۀ بریتانیا وارد آن کشور شد.

عبدالله عبدالله، رییس اجراییه افغانستان، روز چهار شنبه( ۱۶ جوزای ۱۳۹۷)‌در جریان سفر به بریتانیا در محل اقامت خود با مسوولان و نمایندگان رسانه‌های بریتانیا دیدارکرد.

رییس اجراییه در این نشست تصویر روشنی از وضعیت سیاسی٬‌امنیتی و اقتصادی کشور ارایه کرد و تاکید نمود که افغانستان به رغم دشواری‌ها توانست سه مرحله‌ی گذار امنیتی٬ سیاسی و اقتصادی را موفقانه پشت سرگذارد. وی علاوه نمود که حکومت در عرصه‌ي مبارزه با دهشت‌افگنی٬ اصلاحات٬ مبارزه با فساد و فراهم سازی خدمات گام‌های برداشته٬‌اما چالش‌ها و دشواری‌های نیز وجود دارد.

عبدالله عبدالله همچنان از کمک‌ها و حضور بریتانیا در افغانستان قدردانی کرد و خواهان ادامه این همکاری‌‌ها و مشارکت استراتیژیک گردید.

رییس اجراییه حضور جامعه‌ی بین‌المللی و کمک‌های جهانی برای افغانستان را به نفع صلح و ثبات منطقه‌يی و جهانی خواند و با قدردانی از ادامه‌ی این حضور و کمک‌ها توضیح داد که بیشترین مسوولیت‌های امنیتی را قوای مسلح افغانستان به عهده دارند و افغانستان تلاش می‌کند به عنوان یک دولت مستقل و مسوول نقش موثر خود را در تامین صلح و ثبات داخلی٬‌ منطقه‌ای و بین‌المللی ایفا نماید.

رییس اجراییه افغانستان وارد بریتانیا شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد