رییس-جدید-ادارۀ-امور-از-ارایه-خدمات-بهتر-به-مردم-اطمینان-داد

رییس جدید ریاست عمومی ادارۀ امور می گوید که وظایف و مسئولیت های خویش را به هدف خدمتگذاری بهتر و استفاده بهتر از ظرفیت های موجود در این ادارۀ انجام خواهد داد.

به گزارش افغان نیوز: داکتر فضل محمود فضلی در مراسم معرفی اش به‌حیث رییس عمومی ادارۀ امور، گفت که به کمک همکاران با تجربه و متعهد ریاست عمومی ادارۀ امور، وظایف و مسئولیت های خویش را به هدف خدمتگذاری بهتر به کشور و مردم انجام خواهد داد. وی افزود که به منظور انسجام و استفاده بهتر از ظرفیت های موجود، در ادارۀ امور کار خواهد کرد.

داکتر فضلی با توجه به وضعیت کشور در جریان مقابله با ویروس کرونا، گفت که در کوتاه مدت تمرکز بیشتر ما روی جلوگیری از ویروس کرونا و تطبیق به موقع تصامیم رهبری نظام در این خصوص و ایجاد هماهنگی و همکاری با ادارات مربوطه خواهد بود.

رئیس جدید ریاست عمومی ادارۀ امور از انجنیر الهام عمر هوتکی سرپرست قبلی این ریاست تشکر کرده، گفت که در وسط مدت هدف ما موثریت اداره، بهتر سازی خدمات و ایجاد اعتماد بیشتر و شفافیت در روابط حکومت و مردم خواهد بود.

در همین حال، امرالله صالح، معاون اول رئیس جمهور، داکتر فضلی را یک کادر ورزیده کشور خواند و از تقرری وی بحیث رئیس عمومی ادارۀ ابراز خرسندی کرد.

امرالله صالح با اشاره به ارزشمندی ریاست عمومی ادارۀ امور، گفت که این اداره نقش مهم وصل کننده و گردش معلومات را میان رهبری دولت و سایر ادارات به عهده دارد.

وی افزود که ما در پنج مرحله؛ اعتراف به مشکل، شیوع ویروس کرونا، اوج فلاکت، رسیدن به آرامش نسبی و برگشت حالت عادی بخاطر جلوگیری از ویروس کرونا، مبارزه می کنیم.

معاون اول رئیس جمهور، گفت که بدون شک ویروس کرونا در سطح بین المللی بالای روابط فردی، اقتصادی، تجارتی، فرهنگی و اجتماعی تاثیر منفی گذاشته است، مگر ما باید به گونۀ واقعبینانه به هدف مبارزه با این ویروس، به مردم روحیه بدهیم.

این درحالی است که هنوز تنش ها میان ارگ و سپیدار به قوت خویش باقیست، به همین خاطر شماری از رهبران سیاسی قبل از این به رییس جمهور غنی توصیه نموده بودند که تا حل تنش های سیاسی دست از تعیینات بردارد.

رییس جدید ادارۀ امور از ارایه خدمات بهتر به مردم اطمینان داد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد