رییس-جمهور-از-افغان‌های-مقیم-خارج-مشوره-گرفت

رئیس جمهور غنی در رابطه به وضعیت اقتصادی و اجتماعی افغانستان و توسعه آینده آن، با افغان های متخصص و مسلکی مقیم خارج از طریق ویدیو کنفرانس صحبت کرد.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ارگ آمده است که محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان عصر دیروز با شماری از افغان های مقیم خارج که در رشته های مختلف تخصص و تجربه دارند، در رابطه به وضعیت اقتصادی و اجتماعی افغانستان و توسعه آینده آن، از طریق ویدیو کنفرانس بحث های همه جانبه نمود.

در این ویدیو کنفرانس، افغان های مسلکی مقیم خارج در بخش های مختلف، نظریات و پیشنهادات خود را با رئیس جمهور کشور شریک نموده، گفتند: آنان حاضر اند که مهارت های مسلکی و تجارب خویش را به هدف توسعه و رشد آینده کشور شان، با حکومت افغانستان شریک نمایند.

رئیس جمهور غنی با ابراز امتنان از تعهد و محبت آنان نسبت به وطن، گفت که در وقت ضرورت از تخصص علمی و تجربه های هر افغان مقیم خارج، به گونه موثر استفاده خواهد شد.

این درحالی است که در پی شیوع ویروس کرونا در جهان و افغانستان و به دنبال آن متوقف شدن فعالیت‌های اقتصادی، آگاهان اقتصادی می‌گویند که شیوع این ویروس و با ادامه قرنطینه شهرها، احتمال ورشکستگی اقتصادی و بدتر شدن وضعیت وجود دارد.

رییس جمهور از افغان‌های مقیم خارج مشوره گرفت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد