رییس-جمهور-از-ولسوالان-بوی-نفاق-استشمام-نمی-شود

رییس جمهور غنی خطاب به ولسوالان کشور گفت که از نظریات شما ابراز امتنان می کنم؛ زیرا در شما تحلیل نفاق را دیدم اما بوی نفاق را حس نکردم.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در مراسم اختتامیۀ دومین کنفرانس ملی ولسوالان تاکید داشت که ولسوالی اولین نقط تماس میان دولت و ملت می باشد؛ بنابراین اگر این مورد ضعیف باشد در واقع نظام ضعیف خواهد بود. زیرا تهداب ارتباط از ولسوالی شروع می شود.

وی افزود؛ ولسوالی خط اول ثبات نظام، رفاهی مردم و تحکیم وحدت ملی افغانستان می باشد که در آینده بعنوان خط اول پروسه صلح نیز خواهد بود. وی خطاب به ولسوالان گفت که از نظریات شما ابراز امتنان می کنم و افتخار دارم که از وحدت ملی افغانستان نمایندگی می کنم؛ زیرا در شما تحلیل نفاق را دیدم اما بوی نفاق را حس نکردم.

اشرف غنی تاکید داشت؛ افغانستان خانه همۀ ماست و تعریف آن را شمار طوی کردید که در شادی خشنود باشیم و در غم مشترک غمگین باشیم.

آقای غنی خطاب به ولسوال ها گفت: نقط قوت تان در این بود که نسبت به خود کمتر و  نسبت به مردم تان بیشتر تمرکز داشتید و این نشان دهنده تحول عظیمی است که زمینه را برای اجماع ملی و تحقق صلح در آینده بیشتر فراهم خواهد کرد.

رییس جمهور غنی از قاضی القضات و لوی ثارنوال خواست تا ترتیب گزارش حاضری، شریک کردن معلومات و جریمه یا عزل قضات و یا ثارنوالی های که در محل بدون دلایل موجه حضور پیدا نمی کنند تهیه کنند. وی همچنان به تمام ولسوال ها هدایت داد که از حاضر بودن قاضی ها و ثارنوال ها به ارگانهای محل گزارش بدهند تا با من شریک نمایند.

اشرف غنی تصریح نمود که ولسوال های ما باید استناد قانونی و یک پالیسی واضح داشته باشند و تعهد من برای تان این است که مثل قانون شاروالی ها، شخصا خودم سر قانون ولسوالی ها همرای تان کار می کنم.

وی گفت؛ در ظرف سه سال یک پروگرام واضح اعمار ساختمان تمام ولسوالی ها با ضروریات مارکیت تهیه می شود و تطبیق شان در بیست چهار ولایت افغانستان زیر کار است که دو روز پیش خط کشی آن صورت گرفت.

رییس جمهور: از ولسوالان بوی نفاق استشمام نمی شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد