رییس-جمهور-غنی-از-سفیر-پولند-اعتماد-نامه-گرفت

اشرف غنی، رییس‌جمهوری کشور طی مراسم تشریفاتی که در قصر گل‌خانۀ ارگ انجام شد، اعتمادنامه آدام براکوفسکی، سفیر غیر مقیم پولند برای افغانستان را پذیرفت.

به گزارش افغان نیوز: براکوفسکی، سفیر غیر مقیم پولند برای افغانستان تمنیات نیک رهبری کشورش را به رییس‌جمهورغنی تقدیم نمود و از آغاز مأموریت خویش به عنوان سفیر غیر مقیم پولند برایافغانستان ابراز خرسندی کرد.

رییس‌جمهور کشور وظیفه جدید را به آقای براکوفسکی تبریک گفت و در انجام امور محوله به وی آرزوی موفقیت کرد. وی پولند را دوست و همکار خوب با افغانستان دانست و ابراز امیدواری نمود که با آغاز مأموریت جدید موصوف روابط میان افغانستان و پولند گسترش مزید یابد.

آقای غنی با اشاره به اهمیت کنفرانس وارسا، از میزبانی و مهمان‌نوازی پولند در برگزاری این کنفرانس و نیز کمک و همکاری‌های آن کشور در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در بخش‌های اقتصادی و نظامی با افغانستان ستایش کرد و به تداوم این همکاری‌ها اظهار خوشبینی نمود.

در مقابل، سفیر غیر مقیم پولند اطمینان داد که کشورش همانند قبل در کنار دولت و مردم افغانستان خواهد ماند و تلاش می‌ورزد تا در دوران مأموریت‌ا‌ش راه‌های تقویت همکاری‌ها را میان دو کشور جستجو نماید.

رییس جمهور غنی از سفیر پولند اعتماد نامه گرفت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد