رییس-جمهور-غنی-اکنون-باید-به-فکر-آینده-باشیم

محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در مراسم معرفی حمدالله محب بحیث مشاور جدید امنیت ملی، گفت که تدابیر امنیتی و شخصی محمد حنیف اتمر پابرجا می باشد و اکنون هدف ما این است که فکر خویش را به آینده متمرکز نمائیم.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در این مراسم گفت که من به مسئولین سکتور امنیتی هدایت داده ام تا تمام تدابیر امنیتی و شخصی محمد حنیف اتمر پابرجا باشد و اکنون هدف ما این است که فکر خویش را به آینده متمرکز نمائیم.

وی تصریح کرد که افغانستان با شماری از کشورها و سازمان‌های بین‌المللی روابط عمدۀ استراتیژیک و امنیتی دارد و مدیریت این روابط یکی از وظایف اساسی شورای امنیت ملی می باشد و همچنان در بخش امنیتی، مدیریت اجماع بین‌المللی و منطقوی نیز یکی از وظایف این نهاد است.

غنی گفت: از اینکه داکتر حمدالله محب یک سفیر مبتکر و موفق بوده و در کشوری وظیفه خود را به موفقیت انجام داده است که برای افغانستان در تمام بخش ها بسیار اهمیت دارد، تشکر می کنم.

رییس جمهور غنی افزود: داکتر محب از اینکه در زمان اندک، بحیث یک سفیر موفق برای افغانستان و در میان سفرای دیگر تبارز کرد و همچنان به‌خاطر اینکه مسئولیت مشاوریت امنیت ملی را پذیرفت، تشکر می کنم و برایش در سمت جدید موفقیت آرزو می نمایم.

داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی ضمن تشکری از اعتماد رئیس جمهور گفت که این مسئولیت عظیم است، اما همانگونه که امور سفارت را به پیش بردم، تلاش بیشتر خواهم کرد تا این وظیفه را نیز به وجه احسن انجام دهم.

این درحالی است که طارق شاه بهرامی وزیر دفاع ملی، ویس احمد برمک وزیر امور داخله و محمد معصوم ستانکزی رئیس عمومی امنیت ملی افغانستان نیز استعفای شان را به حضور محمداشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان رسماً تقدیم کردند، اما آقای غنی این استعفا ها را نپذیرفته است.

رییس جمهور غنی: اکنون باید به فکر آینده باشیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد