رییس-جمهور-غنی-بر-دستان-مادر-جنرال-رازق-بوسه-زد

محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور در جریان سفرش به ولایت قندهار، از مادر سترپاسوال شهید عبدالرازق بخاطر پرورش فرزند صادق، باشهامت و وطندوست اش، تشکری نمود و از بارگاه ایزید متعال استدعای جنت فردوس کرد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان در راس یک هیات عالی رتبه دولتی، جهت غمشریکی و تسلیت با خانواده سترپاسوال شهید عبدالرازق قوماندان امنیه پیشین ولایت کندهار، بزرگان و مردم این ولایت، قبل از ظهر امروز به ولایت کندهار رسید.

آقای غنی پس از رسیدن به ولایت کندهار بر مزار سترپاسوال شهید عبدالرازق در خرقه مبارک رفت و به روح موصوف از بارگاه ایزید متعال استدعای جنت فردوس کرد.

رییس جمهور غنی در قصر مندیگک هنگام غمشریکی با مادر شهید عبدالرازق، از قهرمانی‌ها و فداکاری‌های موصوف قدردانی کرد. اشرف غنی از مادر عبدالرازق بخاطر پرورش فرزند صادق، باشهامت و وطندوست چون سترپاسوال شهید عبدالرازق، تشکر کرد. رئیس جمهور برای شهید عبدالرازق استدعای جنت فردوس کرد و برای خانواده وی از بارگاه ایزید متعال خواستار صبر و تحمل گردید.

این درحالی است که رحمت‌الله نبیل، رییس پیشین امنیت ملی کشور در تازه ترین اظهاراتش گفته است که اصل برنامه ترور جنرال رازق توسط ملا شیرین، یکی از اعضای شورای کویته طالبان، در تبانی با ISI  و همكارى يکی از محافظين والى قندهار (كه فرد مهاجم را از خويشاوندان خود معرفى و در جمع محافظين استخدام نموده بود) و يک ساعت قبل از وقوع حادثه از شهر کندهار فرار کرد، طرح ریزی گردیده است. ملا شیرین رابطه تنگاتنگ با سراج الدین حقانی هم دارد و فعلا مسئول استخبارات است و در شهر كويته پاكستان زندگی می‌کند.”

رییس جمهور غنی بر دستان مادر جنرال رازق بوسه زد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد