رییس-جمهور-غنی-در-نظام-جمهوری،-شهروند-اصل-است

رییس جمهور غنی در مراسم اختتامیۀ کنفرانس ملی مشورتی شوراهای انکشافی روستایی و شهری برنامۀ ملی میثاق شهروندی، گفت که در جمهوریت، شهروند اصل است و شما ممثل جمهوری اسلامی افغانستان هستید.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور روز گذشته در این مراسم خطاب به حاضران تصریح نمود که شما شهروندان مسئول هستید و هر روز در زندگی گذر و قریه تان تغییر اساسی می آورید و من از صمیم قلب از این بابت از شما تشکر می کنم.

رئیس جمهور با ابراز امتنان از آنان بخاطر تحلیل شان و اینکه مشکلات و پیشنهادات خویش را مطرح کردند، گفت که زن افغان امروز بحیث شهروند مسئول تبارز کرده است و هیچگاهی به عقب بر نمی گردد.

وی گفت که شما ممثلین وحدت ملی افغانستان هستید و میثاق شهروندی وسیلۀ تغییر زندگی ما به دست خود ماست.

آقای غنی عدم هماهنگی و همکاری را از جملۀ چالش ها برشمرد و افزود که برنامه ها و مقیاس فعالیت های تان را وسیعتر نمایید و اتحادیه ها به ویژه اتحادیه های تولید کنندگان زنان را ایجاد کنید.

وی ضمن تاکید بر ارتباط و هماهنگی بیشتر میان ولسوالی ها و مردم، گفت که قریه ها باید با هم وصل گردند، خواست های مردم شنیده شود و همچنان در نوع انتخاب پروژه ها نقش مردم به ویژه زنان بیشتر گردد.

اشرف غنی در اخیر سخنان گفت که وظیفه همه ما تلاش برای ترقی و پیشرفت افغانستان است، بناً باید دست به دست بدهیم و این وطن را آباد سازیم.

رییس جمهور غنی: در نظام جمهوری، شهروند اصل است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد