رییس-جمهور-غنی-یکبار-دیگر-از-طالبان-خواست-تا-آتش‌بس-کنند

رییس جمهور غنی یکبار دیگر از طالبان خواست تا به آتش بس بشردوستانه در ماه مبارک رمضان و بخاطر مبارزۀ مؤثر با ویروس کرونا، تن دهند.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور افغانستان در پیوند به حملۀ تروریستی در منطقۀ ریش خور شهر کابل با نشر اعلامیه گفته است که به تعقیب افزایش حملات طالبان در کشور، دشمنان مردم افغانستان با انجام یک حملۀ تروریستی در منطقه ریش خور شهر کابل، شماری از هموطنان بی گناه ما را شهید و زخمی ساختند.

رئیس جمهور غنی در اعلامیه اش، این عمل وحشیانه را جنایت بشری و مغایر ارزش های اسلامی خوانده، گفت که راه اندازی حمله های تروریستی در ماه مبارک رمضان که ماه بخشش و رحمت است، در تضاد با اصول دینی و انسانی قرار دارد.

وی یکبار دیگر از طالبان خواست تا به آتش بس بشردوستانه در ماه مبارک رمضان و بخاطر مبارزۀ مؤثر با ویروس کرونا که همه روزه سیر صعودی را می پیماید، تن دهند.

آقای غنی ضمن ابراز مراتب تسلیت و غمشریکی عمیق خویش با خانواده های شهدای این رویداد تروریستی، به مسئولین مربوطه به خاطر رسیدگی به خانواده های شهدا و تداوی مجروحین، هدایات لازم داد.

این درحالی است که روز گذشته در پی یک حمله انتحاری در منطقه ریشخور شهرستان چهارآسیار کابل 3 نفر کشته و 15 تن دیگر زخمی شدند.

رییس جمهور غنی یکبار دیگر از طالبان خواست تا آتش‌بس کنند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد