رییس-ستاد-ارتش-پاکستان-در-مورد-جنگ-غزنی-وضاحت-داد

جنرل قمر جاوید باجوا، رییس ستاد ارتش پاکستان در واکنش به سخنان رییس جمهور غنی گفت که شهروندان آن کشور در حمایت از تروریستان در غزنی نجنگیدند، بل‌که آنان کارگرانی بودند که به دنبال کار آمدند بودند و کشته شدند.

به گزارش افغان نیوز: رییس جمهور غنی در جریان سفرش به ولایت غزنی گفت که جنرال قمر جاوید باجوا، رئیس ستاد ارتش پاکستان باید در این باره که چرا زخمی‌های جنگ غزنی در پاکستان تداوی می‌شوند، پاسخ بدهد.

 آقای غنی همچنان خطاب به عمران گفت؛ از پدر و مادر پشتون به دنیا آمدی و باید در مورد جنگ‌جویان پاکستانی در جنگ غزنی وضاحت بدهی.

جنرل قمر جاوید باجوا، رییس ستاد ارتش پاکستان در واکنش به سخنان رییس جمهور غنی می گوید که شهروندان آن کشور در حمایت از تروریستان در غزنی نجنگیدند، بل‌که آنان کارگرانی بودند که در شهر غزنی جهت کار آمدند بودند و کشته شدند.

آقای بجوا گفته‌است که پاکستان از فعالیت‌های تروریستی در افغانستان حمایت نکرده و نمی‌کند و افزوده که کشورش متعهد است تا از پروسۀ صلح و ثبات در کشور همسیایه‌اش حمایت کند.

رییس ستاد ارتش پاکستان در عین زمان ادعا کرده‌است که شماری از عناصر گروه طالبان پاکستانی در بخش‌های از افغانستان پنهان شده و علاوه کرده در هنگام زخمی و یا هم کشته شدن شان به پاکستان جهت تداوی انتقال داده می‌شوند.

این درحالی‌ست که مقام‌های امنیتی در ولایت غزنی گفتند که در جنگ چندین روزه در این ولایت، یک شمار زیاد از شهروندان پاکستانی دخیل بوده‌اند.

فرمان‌ده امنیه ولایت غزنی هم‌چنان علاوه کرد که در هنگام جمع‌آوری جسدهای تروریستان، ده‌ها جسد شهروندان پاکستانی را دریافت کرده که در بیمارستان‌های آن ولایت، حضور دارند.

رییس ستاد ارتش پاکستان در مورد جنگ غزنی وضاحت داد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد