زمان-ثبت-نام-رای-دهنده-گان-تمدید-شد

اعضای کمیسیون مستقل انتخابات می گویند؛ مدت زمان ثبت نام رای دهنده گان در شهرها الی ختم مدت زمان این پروسه در ولسوالی ها تمدید شده است.

به گزارش افغان نیوز: به سلسلۀ جلسات هماهنگی به منظور آمادگی برای برگزاری انتخابات، جلسۀ تحت ریاست محمداشرف غنی با حضورداشت کمیشنران کمیسیون مستقل انتخابات و شرکای بین المللی در ارگ برگزار گردید.

مسوولین امنیتی گفتند که با توجه به تمدید زمان ثبت‌نام رای‌دهنده‌گان، پلان امنیتی برای تأمین امنیت بهتر مراکز ثبت نام و انتخابات، تجدید و توسعه یافته است.

مسوولین کمیسیون مستقل انتخابات و رهبری ارگان های امنیتی نیز در خصوص انتقال مواد ثبت نام رای دهنده گان به جلسه گزارش دادند و گفتند که براساس تقسیم اوقات از پیش تعیین شده، این روند انجام شده است.

اعضای کمیسیون مستقل انتخابات افزودند که مدت زمان ثبت نام رای دهنده گان در شهرها الی ختم مدت زمان این پروسه در ولسوالی ها تمدید شده است.

آنها گفتند، بخاطر پاسخ به نگرانی های مردم، کمیسیون تصمیم گرفته است که در صورت تقاضای مراجعه کننده، روی کاپی تذکره ستیکر نصب گردد.جلسه، بر افزایش و هماهنگی میان کمیسیون مستقل انتخابات و شرکای بین المللی تأکید ورزید.

زمان ثبت نام رای دهنده گان تمدید شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد