زمان-ثبت-نام-و-توزیع-تذکره-باید-تمدید-شود

برخی از مسوولان از ناامنی و عدم امکانات لازم برای برگزاری انتخابات ابراز نگرانی نموده و می گویند که زمان ثبت نام و توزیع تذکره باید تمدید گردد، در غیر آن مردم از حقوق سیاسی شان محروم خواهند شد.

به گزارش افغان نیوز: فوزیه ناصریار، یکی از نمایندگان مجلس، روز دو شنبه(7، جوزا) گفت که هنوز در بسیاری از قریه جات و اطراف شهر حتی زمینه ثبت نام برای مردم فراهم نشده است؛ امیدوارم حکومت هرچه زود تر به این مشکلات پایان داده و امکانات لازم را فراهم نماید.

سیده آصفه شاداب در این مورد گفت؛ در حال حاضر در اکثر ولسوالی ها امنیت نبوده و برگزاری انتخابات با چنین وضعیت مشکل است. وی وافزود، در ولایت ننگرهار سه مرکز توزیع شناسنامه از چند روز به این سو بسته شده اند، اگر وضعیت به این قسم ادامه پیدا کند، مردم از اشتراک در انتخابات محروم خواهند شد.

وی همچنان تاکید داشت: باید وزیر مخابرات استجواب شود تا در رابطه به جمع آوری کریدیت کارت ها و سیم کارت ها شفاف سازی شود. زیرا هنوز مشخص نیست که پول های کریدت کارت ها و سیم کارت های غیر راجستر به جیب چه کسی میرود.

در همین حال، کبرا مصطفوی گفت: بعد از حمله انتحاری در غرب کابل، سایت توزیع تذکره در کابل مسدود شد و مدت یک هفته می شود که به تازگی فعال شده است. بنابراین  اکثر مردم هنوز تذکره نگرفته اند و باید زمان ثبت نام و توزیع تذکره تمدید گردد.

محمد عارف رحمانی تاکید داشت که دفتر کمیسیون انتخابات در غزنی مسدود است و همچنان احتمال دارد برگزاری انتخابات سالم قربانی توطئه سیاسی شود.

زمان ثبت نام و توزیع تذکره باید تمدید شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد