زمستان-فرصتی-برای-تجهیز-و-رشد-ظرفیت-نیروهای-نظامی-کشور

رئیس جمهورغنی گفته که از فرصت سه ماهه زمستان جهت اصلاحات و رشد ظرفیت نیروهای امنیتی ستفاده خوهد شد.

به گزارش افغان خبر: محمداشرف غنی رئیس‌جمهور کشور، در دیدار با شماری از مدیران ارشد رسانه ها پیرامون وضعیت  امنیتی، سیاسی و اقتصادی کشور گفتگو کرد.

در این دیدار آقای غنی گفت که سه‌‌ماه زمستان سال جاری فرصت خوبی است تا با استفاده از تجارب گذشته روی اصلاحات و پلان‌های آینده جهت تجهیز و ظرفیت‌سازی نیروهای امنیتی و دفاعی کار صورت گیرد.

همچنان رئیس‌جمهورغنی آزادی بیان را یک دست‌آورد مهم خوانده، گفت که حکومت در راستای حمایت از ارزش‌های آزادی بیان متعهد است و از فعالیت آزاد رسانه‌ها تحت هر شرایط حمایت و پشتیبانی می‌نماید.

رئیس‌جمهورکشور به فصل جدید همکارهای منطقوی افغانستان اشاره کرده، گفت که خط آهن آقینه، احیای راه ابریشم و بندر چابهار زمینۀ اتصال افغانستان را به کشورهای منطقه و جهان فراهم کرده‌است و این تلاش‌ها برای تأمین راه‌های بیشتر ادامه دارد.

او افزود که آسیای مرکزی برای افغانستان از اهمیت خاص برخوردار است و حکومت در تلاش است، تا در بخش‌های مختلف رابطه میان افغانستان و کشورهای منطقه و جهان را گسترش دهد.

رئیس‌جمهورغنی گفت که اکنون یک اجماع قوی بین‌المللی در حمایت از دولت و مردم افغانستان شکل گرفته‌ و ضرور است، تا اجماع سیاسی داخلی نیز شکل گیرد.

در این دیدار، رئیس‌جمهور محمداشرف غنی به سوالات شماری از مدیران ارشد رسانه‌ها در عرصه‌های گوناگون پاسخ ارائه کرد.

زمستان فرصتی برای تجهیز و رشد ظرفیت نیروهای نظامی کشور

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد