زور-دارم-اما-استفاده-از-آن-در-فرهنگ-ما-جای-ندارد

رهبر حزب کنگره ملی افغانستان در پیوند به جنجال های روز گذشته در پارلمان می گوید که آدم کم زور نیستم اما سو استفاده از آن در فرهنگ من جای ندارد؛ به همین خاطر هیچ وقت روی کسی دست بلند نکرده ام.

به گزارش افغان نیوز: عبدالطیف پدرام، رهبر حزب کنگره ملی افغانستان و عضور شورای ملی کشور، روز دوشنبه (11، سرطان) گفت که مردم سک باید در مجلس نماینده داشته باشند، زیرا این حق طبیعی آنها می باشد. پارلمان خانه تمام مردم افغانستان است؛ بنا براین خانه ملت جای تحلیل است نه زور گویی و قلدوری.

وی همچنان افزود؛ هیچ وقت روی کسی دست بلند نکردم، هرچند آدم کم زور نیستم اما در فرهنگ ما استفاده از زور جای ندارد. من از ولایتی هستم که مردم آن اهل فرهنگ هستند و مشکلات شان را با منطق حل می کنند. بنابراین هیچ وقت از خانه ملت به اندازه یک افغانی پول سو استفاده نکرده ام. با وجودیکه تعدادی با زر و زور به اینجا رسیده اند. از این لحاظ با جرأت می گویم که هیچ کسی صدای ما را خفه کرده نمی تواند.

این اظهارات درحالی مطرح می شود که جلسه عمومی روز چهارشنبه مجلس نمایندگان تنش ‌آلود بود و با مشاجره لفظی و فزیکی نماینده گان از جمله سخنان جنجال برانگیز پدرام مختل شد و رئیس مجلس پایان جلسه را اعلام کرد.

زور دارم اما استفاده از آن در فرهنگ ما جای ندارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد