ستایش-وزیر-دفاع-آمریکا-از-کارکرد-حکومت-وحدت-ملی

وزیر دفاع امریکا تلاش‌های حکومت وحدت ملی را در عرصه‌های گوناگون به‌ویژه مبارزه با تروریزم، اصلاحات و مبارزه با فساد قابل قدر دانست و نیز از شجاعت قوای مسلح افغانستان ستایش کرد.

به گزارش افغان نیوز: جیمز متیس، وزیر دفاع ایالات متحدۀ امریکا از سفرش به کابل ابراز خرسندی نموده و تلاش‌های حکومت وحدت ملی را در عرصه‌های گوناگون به‌ویژه مبارزه با تروریزم، اصلاحات و مبارزه با فساد قابل قدر دانست و نیز از شجاعت قوای مسلح افغانستان ستایش کرد.

متیس گفت که دولت و مردم ایالات متحده امریکا تا رسیدن افغانستان به رفاه، امنیت و ثبات دائمی در کنار دولت و مردم افغانستان خواهند بود. وی اطمینان داد که کشورش به همکاری‌های خود در عرصه‌های امنیتی، اقتصادی و تقویت همکاری‌های دوجانبۀ رفاهی با افغانستان، ادامه می‌دهد.

در این دیدارعبدالله عبدالله،رئیس اجرائیه نیز صحبت کرده ضمن خوش‌آمدید به وزیر دفاع ایالات متحدۀ امریکا و هیئت همراه‌اش، از همکاری‌های آن کشور در عرصه‌های مختلف با افغانستان قدردانی نمود.

رئیس جمهور محمداشرف غنی نیز از همکاری‌های دوام‌دار ایالات متحدۀ امریکا در بخش‌های مختلف به‌خصوص تجهیز و تمویل نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان ستایش کرده گفت که مردم و حکومت افغانستان خواهان صلح و ثبات پایدار می‌باشند و دراین زمینه از حمایت و همکاری‌های ایالات متحده تشکر کرد.

ستایش از کارکرد های حکومت وحدت ملی در امر مبارزه با تروریزم درحالی صورت می گیرد که هرازگاهی شاهد حملات مرگبار تروریستی در نقاط مختلف کشور می باشیم.

 

ستایش وزیر دفاع آمریکا از کارکرد حکومت وحدت ملی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد