سخنان-متناقض-در-مورد-مشاجره-لفظی-محقق-و-حکمتیار

سخنگوی حزب اسلامی تایید کرد که حاجي محمد محقق و گلبدين حکمتيار بخاطر توزيع شناسنامه برقي، درگيري لفظي داشته اند. اما دفتر معاونیت دوم ریاست اجرایی، آن را شایعه می خواند.

به گزارش افغان نیوز: نادر افغان، سخنگوی حزب اسلامی در تماس تلفنی به خبرنگار افغان نیوز گفت: زماني که محمد محقق، معاون دوم رياست اجراييه بر سر توزيع شناسنامه هاي برقي به رييس جمهور انتقادهاي تندي را وارد کرد، بلافاصله پس از آن، گلبدين حکمتيار به محمد محقق هشدار داد و از موضع رييس جمهور غنی حمايت کرد. همچنين پس از اظهارات رهبر حزب اسلامي، محمد محقق و حکمتيار روبروي هم قرار گرفته و سخنان تندی به همديگر گفتند که در نتيجه، محقق جلسه را ترک کرد.

از سوی هم، دفتر معاونیت دوم ریاست اجرایی با نشر اعلامیه، شایعات درگیری و مشاجره لفظی میان حاجی محمد محقق، معاون رییس اجرایی و گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی را رد کرده است.

در اعلامیه آمده است؛ قابل ياد آورى است كه در پيوند جلسه ارگ با رهبران جهادی- شايعاتى پخش شده كه گويا بين استاد محقق و انجنير صاحب حكمتيار بر سر تذكره برقى مشاجره شده كه اين موضوع حقيقت ندارد، زيرا دراين جلسه فقط بحث انتخابات بود؛ نه تذكره برقى.

دفتر آقای محقق تاکید کرده است:"برآمدن زود هنگام استاد محقق از جلسه بخاطر جلسه بزرگ علماء كابل بود كه همزمان با اين جلسه در منزل ايشان برگزار شده بود و به گفتگوهاى جلسه ارگ ارتباط نداشت".

سخنان متناقض در مورد مشاجره لفظی محقق و حکمتیار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد