سخنان-پرسش-برانگیز-رییس-جمهور-غنی-در-مورد-پاکستان

رییس جمهور غنی: جنرل قمر جاوید باجوا، رئیس ستاد ارتش پاکستان باید در این باره که چرا زخمی‌های جنگ غزنی در پاکستان تداوی می‌شوند، پاسخ بدهد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور که روز گذشته به ولایت غزنی سفر کرده بود، خطاب به عمران خان گفت:” از پدر و مادر پشتون به دنیا آمدی و باید در مورد جنگ‌جویان پاکستانی در جنگ غزنی وضاحت بدهی.”

آقای غنی گفت؛ جنرل قمر جاوید باجوا، رئیس ستاد ارتش پاکستان نیز باید در این باره که چرا زخمی‌های جنگ غزنی در پاکستان تداوی می‌شوند، پاسخ بدهد.

مقام‌های امنیتی از جمله وزیر دفاع قبلا گفته بود که در جنگ غزنی، طالبان خارجی که از پاکستان، کشورهای عربی چچن بودند، حضور گسترده داشتند.

رییس جمهور غنی روز گذشته گفت، دلیل اصلی حمله بر شهر غزنی این است که کشورهای همسایه افغانستان موشک های خود را غزنوی نام گذاشته اند.

پیش از این افراسیاب ختک یکی از سیات مداران پاکستانی نیز در تویتی خطاب به حکومت پاکستان گفته بود که آنها باید پاسخ بدهند که جنگ‌جویان پاکستانی در جنگ غزنی چه می‌کردند که یا بازداشت شده و یا جنازه‌های شان به پاکستان منتقل شده اند.

این درحالی است که هفته گذشته شماری از جنگویان پاکستانی تحت نام گروه های مختلف تروریستی بالای شهر غزنی حمله کردند و ضمن خسارت های مالی، صدها انسان بی گناه را به خاک و خون کشاندند.

سخنان پرسش برانگیز رییس جمهور غنی در مورد پاکستان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد