سرور-دانش-از-گروه-فاطمیون-حمایت-می-کند

یکی از نمایندگان مردم ننگرهار در واکنش به رهایی علی‌پور از بند امنیت ملی، گفت که فاطمیون و برخی تروریستان دیگر از دفتر و موتر‌های شیشه‌سیاه آقای دانش استفاده می‌کنند.

به گزارش افغان نیوز: آرین یون، نماینده مردم ننگرهار در واکنش به رهایی علی‌پور از بند امنیت ملی، روز چهار شنبه(7، قوس) در نشست علنی مجلس نمایندگان گفت؛ فاطمیون و برخی تروریستان دیگر از دفتر و موتر‌های شیشه‌سیاه آقای دانش استفاده می‌کنند.

خانم یون افزود؛ دفتر آقای دانش به دارالوکاله مبدل شده، تروریستان و قاتلین هر جرمی را که مرتکب شده باشند از سوی معاون دوم ریاست جمهوری تضمین می‌شوند و از بند رها می‌گردند.

یون گفت: «تمام تروریستان، افراد جانی، قاتلین و یاغیان که سلاح می‌گردانند و مردم آزاری می‌کنند، با استفاده از موترهای شیشه‌سیاه هرجای که بخواهند می‌روند و به آسانی از طرف معاون دوم ریاست جمهوری که دارالوکاله می باشد، ولو هر جرم کرده باشند تضمین می‌شوند.»

این عضو مجلس علاوه کرد، دفتر معاون دوم رییس جمهور به مهمان‌خانه تروریستان به خصوص «گروه فاطمیون» مبدل شده و افراد این گروه با استفاده از این دفتر و موترهای شیشه‌سیاه آقای دانش هر عملی که بخواهند انجام می‌دهند.

وی در واکنش به رهایی قوماندان علی‌پور از بند امنیت ملی، از مردم و موسفیدان پشتون‌ها خواست، هر کسی که به نام طالب، از انس حقانی گرفته تا آخرین فردی که به جرم همکاری با این گروه بازداشت شده و در زندان‌های کشور به سر می‌برند، آنها را تضمین کنند تا با عزت از بند رها شوند.

این درحالی است که دفتر مطبوعاتی محمد سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری اعلام کرده بود که آقای دانش قضیه دستگیری فرمانده علی‌پور را تمام روز دنبال کرده و در مورد تفاهم و همکاری دوامدار او با حکومت و نیروهای امنیتی موافقت صورت گرفته است.

علی‌پور فرمانده نیروهای خیزش مردمی در ولایت میدان وردک می باشد که با دستگیری آن توسط امنیت ملی، صدها نفر در ولایت‌های کابل، بامیان و بلخ دست به اعتراض زدند.

سرور دانش از گروه فاطمیون حمایت می کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد