سفیر-امارات-متحده-عربی؛-دوست-مردم-افغانستان-بود

ریاست اجرائیه درگذشت سفیر پیشین امارات متحده عربی در کابل را تأسف بار خوانده و گفت که جمعه محمد عبدالله الکعبی دوست مردم افغانستان بود.

به گزارش افغان نیوز: ریاست اجرائیه کشور با نشر اعلامیه‌ ای گفته است که آقا عبدالله الکعبی سفیر امارات متحده عربی که در حادثه تروریستی قندهار شدیداً زخمی شده بود روز گذشته ازبین رفت.

به باور ریاست جرائیه مرحوم الکعبی یکی از دوستان صادق و دلسوز مردم افغانستان بود که در دوران ماموریتش در افغانستان برای استحکام مناسبات دوستی و برادری میان دو کشور و کمک به مردم نیازمند افغانستان از بذل هیچ نوع سعى و تلاش دریغ نورزید.

او باهدف کمک به مردم افغانستان در رآس هیآتی به ولایت قندهار سفر کرده بود که همراه با جمعی از همراهان و نیز مسئولان ولایت قندهار هدف حمله تروریستی قرار گرفت و به شدت زخمی شد.

ریاست اجرائیه کشور  نوشته که وفات آقای الکعبی سفیر امارات متحده عربی ضایعه ای دردناک برای هر دو دولت و ملت دوست و برادر افغانستان و امارات متحده عربی محسوب می شود.

هدف قرار دادن هیآت دیپلماتیک یک کشور دوست و مسلمان نشان می دهد که تروریستان به هیچ یک از موازین اخلاقی، انسانی، دینی و دیپلماتیک پا بند نیستند.

ریاست اجراییه حکومت وحدت ملی با ابراز تاسف عمیق از این ضایعه دردناک، مراتب همدردی و غم شریکی خود را با دولت و ملت کشور برادر امارات متحده عربی ابراز می دارد و برای مرحوم رضوان الهی و برای خانواده و فامیل گرامی اش صبر جمیل از درگاه ایزد متعال مسئلت می نماید.

سفیر امارات متحده عربی؛ دوست مردم افغانستان بود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد