سلامت-مردم-در-تامین-امنیت-تأثیر-گذار-است

عبدالله عبدالله، رییس اجرائیه حکومت وحدت ملی می گوید که سلامت مردم در اقتصاد، امنیت و پایداری صلح موثر می باشد.

به گزارش افغان نیوز: رییس اجرائیه حکومت وحدت ملی امروز یکشنبه( 20 – حوت) درکابل، طی مراسم افتتاح نخستین شبکه تلویزیون طبی چراغ گفت:« شبکه تلویزیون طبی چراغ نخستین شبکه ای است که برای عرضه خدمات صحی ایجاد شده و برای اطلاع رسانی در عرصۀ خدمات صحی نقش مهم و اساسی دارد.»

آقای عبدالله، موسسه تحصیلات عالی طبی چراغ را یک موسسه با اعتبار دانسته، افزود؛ ریاست اجرائیه حکومت و نهادهای ذیربط از شبکه تلویزیون طبی چراغ حمایت می نمایند.

رییس اجرائیه حکومت وحدت ملی تاکید دارد که تمام شبکه های اطلاع رسانی و موسسه تحصیلات عالی باید عرضه خدمات شان را معیاری و با کیفیت ارائه نمایند.

ازسوی هم، چراغ علی چراغ، بنیان گذار موسسه تحصلات عالی چراغ و شبکه تلویزیون طبی این موسسه، هدف از ایجاد این شبکه را تامین نشرات صحی و طبی به سطح عالی مطابق معیارهای پذیرفته شده ملی و بین‌المللی می داند.

وی تاکید داشت که محور اصلی نشرات این شبکه، موضوعات مرتبط با صحت و آموزش صحی بوده و می تواند منحیث یک همکار خوب در جامعه باشد. او می گوید که از نهادهای ذیربط می خواهم همکاری های لازم خود را در راستای عرضه خدمات صحی و طبی این شبکه تدام بخشد.

این درحالی است که شبکه تلویزیون طبی چراغ برای نخستین بار جهت ارائه معلومات صحی و طبی برای شهروندان رسما افتتاح گردید.

سلامت مردم در تامین امنیت تأثیر گذار است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد