سناتوران-انتخابات-خونین-پیش-رو-داریم

شماری از نمایندگان مجلس سنا به این باور اند که اگر ارگ نشینان و مسوولان کمیسیون به رویکرد نامشروع شان پا فشاری نمایند، انتخابات بی سابقه و خونین پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش افغان نیوز: فرهاد سخی، نماینده مردم در مجلس سنا، روز سه شنبه(25، ثور) گفت: در حال حاضر هیچ گونه استراتژی دقیق و برنامه واحد برای ثبت نام و توزیع تذکره ها از سوی حکومت و کمیسیون مستقل انتخابات وجود ندارد.

وی افزود؛ مردم از آینده انتخابات نگران اند، اگر ارگ نشینان و کمیسیون با این رویکرد نامشروع شان ادامه دهند،  یک انتخبابات بی سابقه و خونین خواهیم داشت. زیرا برخی از اعضای پارلمان و حکومت با روند کنونی مخالف اند، بنا براین رویکرد کنونی به چالش و بحران کشانده خواهد شد.

 سناتور نعمت الله غفاری گفت: حکومت توانایی ایجاد طرح واحد و جامع را برای برگزاری انتخابات آزاد و شفاف ندارد و از سوی هم مردم نسبت به برگزاری انتخابات پیش رو بی باور هستند.

 گلالی اکبری یکتن دیگر از نماینده مردم در مجلس سنا گفت: رهبران حکومت وحدت ملی در آستانه برگزاری انتخابات، مصروف تیم سازی و مهندسی هستند، اختلافات جدی میان غنی و عبدالله بر سر پروسه ملی، مشروعیت نظام را زیر سوال برده و باعث تنش های قومی خواهد شد.

سناتوران: انتخابات خونین پیش رو داریم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد