سه-واحد-اداری-در-ولایت-کندز-فعال-میشود

محمداشرف غنی رئیس‌جمهور کشور از طریق ویدیو کنفرانس با والیان کندز، هلمند، کندهار و فراه و مسئولان نظامی قول اردو ها صبحت نموده گفت که به زودی سه واحد اداری در ولایت کندز فعال میشود.

به گزارش افغان نیوز: مسوولین نظامی و ملکی ولایات متذکره در خصوص تهدیدات امنیتی، اقدامات انجام‌شده، پلان‌های آینده در ساحات مربوطه شان، سرکوب دشمن، ایجاد هماهنگی بیشتر میان بخش‌های امنیتی و ملکی، حمایت مردم از نیروهای امنیتی و دفاعی و انسجام امور به رئیس‌جمهور گزارش دادند.

این مسوولین از آمادگی‌های کامل برای دفاع از تمامیت ارضی کشور و مقابله با دشمنان مردم افغانستان در سال آینده اطمینان دادند. مسوولین ولایات هلمند و کندز گفتند که تهدیدات دشمن در این ولایات رفع گردیده و رهبران طالبان در جریان عملیات نظامی صدمات جدی را متقبل شده‌اند و اکنون ساحات امنیتی وسیع‌تر شده‌است.

آنها پیشنهادات مشخص را به‌خاطر ترمیم پُل و پُلچک‌ها و تقویت واحدهای اداری محلی به رئیس‌جمهور ارائه کردند.

رئیس‌جمهور کشور پس از استماع گزارش مسوولین ولایات و قول‌اردوهای مذکور از فعالیت‌های انجام‌شدۀ آنان تشکری کرده گفت، این فعالیت‌ها بسنده نبوده و باید تلاش بیشتر برای از بین‌بردن لانه‌های دشمن و تأمین امنیت و آرامش مردم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه اکنون تعریف واضح از دوست و دشمن وجود دارد، به همه مسوولین هدایت داد تا اجازۀ فعالیت مخربانه را به دشمن ندهند و کسانیکه علیه مردم سلاح برداشته‌اند سرکوب شوند و همچنان افرادی که در عرصۀ مواد مخدر فعالیت گسترده دارند، مانند طالبان باید از بین برده شوند.

رئیس‌جمهور افزود که سه واحد اداری در ولایت کندز به‌زودی فعال می‌شود و برای میدان هوایی این ولایت نیز امکانات و منابع مالی سنجش خواهد شد.

در این ویدیو کنفرانس برعلاوۀ رئیس‌جمهور کشور، مسوولین ارشد نهادهای امنیتی و دفاعی نیز حضور داشتند.

سه واحد اداری در ولایت کندز فعال میشود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد