سپیدار-فرامین-و-احکام-اشرف-غنی-دیگر-فاقد-اعتبار-است

عبدالله عبدالله، رهبر تیم ثبات و همگرایی اعلام نموده که حکومت وحدت ملی پایان یافته و پس از این، فرامین و احکام محمد اشرف غنی، رییس جمهور پیشین کشور فاقد اعتبار می‌باشد.

به گزارش افغان نیوز: قصر سپیدار در یک خبر نامه ای گفته است که محمداشرف غنی، رئیس‌جمهور پیشین حکومت وحدت ملی، دیگر رئیس جمهور نیست و فرامین و احکام وی فاقد اعتبار می‌باشد.

در این خبر نامه آمده است که پس از مراسم تحلیف رئیس ‌جمهور دولت همه‌شمول جمهوری اسلامی افغانستان، حکومت وحدت ملی عملاً پایان یافته است.

خبر نامه افزود که رئیس‌جمهور دولت همه‌شمول جمهوری اسلامی افغانستان به‌زودی رئیس اجراییه دولت همه شمول را رسماً طی فرمانی معرفی می‌کند.

در این خبر به نقل از داکتر عبدالله تاکید شده است که به کارکنان ملکی و نظامی ریاست اجراییه پیشین هدایت می‌دهیم تا کما فی‌السابق به وظایف و مسوولیت‌های‌ روزمرۀ شان ادامه بدهند.

این درحالی است که رییس جمهورغنی با صدور فرمانی، دوره‌ی کار حکومت وحدت ملی را ختم و پست ریاست اجراییه را لغو کرده است. بر اساس این فرمان، تمام امور اداری و مالی ریاست اجراییه پیشین حکومت وحدت ملی از ۱۹ حوت ملغی اعلام شده است.

سپیدار: فرامین و احکام اشرف غنی دیگر فاقد اعتبار است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد