سیاست-ما-در-قبال-تروریستان-موفق-بوده-است

وزیر دفاع در دیدار با مقامات محلی ولایت غزنی گفت که سیاست های روی دست گرفته دولت افغانستان در مقابل تروریستان موفق بوده و ما با چنین سیاست دشمنان را به حاشیه رانده شده ایم.

به گزارش افغان نیوز: روز چهارشنبه ( ۱۸ دلو) طارق شاه بهرامی، وزیر دفاع کشور، مراد علی مراد معیین ارشد وزارت امور داخله، معاون ریاست عمومی امنیت ملی همراه با نمایندگان مردم غزنی در مجلس به منظور بررسی وضعیت و تهدیدات امنیتی به این ولایت سفر نمودند.

طارق شاه بهرامی، وزیر دفاع ملی طی کنفرانس خبری گفت: شکست های پیهم در جریان عملیات های اخیر به دشمن سبب شده تا باداران شان آنها را دستور به حملات تروریستی به مراکز شهرها بدهند.

بهرامی، از برنامه های بزرگ برای تشکیل یک ارتش جوان در آینده خبر داده و افزود که ما قوت های خاص و هوایی را به شکل فوق العاده مورد توجه قرار داده و شاهد پیشرفت آنها هستیم.

بهرامی در اخیر افزود: برخی از ولایات کشور با سقوط مواجه بودند که خوشبختانه ما پلان های دشمن را ناکام ساختیم.

او سیاست های روی دست گرفته دولت افغانستان در مقابل دشمن را موفقیت آمیز دانست و گفت ما با چنین سیاست دشمن را به حاشیه رانده ایم.

عارف رحمانی، نماینده مردم گفت: تاریخ ما خون ریخته شده و شهامت های شما را فراموش نمیکند و دستان شما را باید بوسید.

رحمانی افزود: ما به پاکستان تا کنون تجاوز نکردیم اما آنها به هر طریقی تروریزم را علیه ما حمایت و به ما حمله کردند.

عبدالکریم متین والی غزنی: جنگ فعلی را یک جنگ بین‌المللی خواند و گفت شما مقابل تروریزم بین‌المللی می جنگید و کسانی را که به گور میفرستید دشمنان مردم هستند.

متین، عملیات اخیر نیروهای امنیتی در این ولایت را بسیار موثر دانسته و افزود که شما تهدیدات امنیتی را کاهش داده و قلب دشمن را پاره کردید.

شعورگل، فرمانده قول اردوی ۲۰۳ تندر از تلفات سنگین دشمن در جریان عملیات نبرد آهنین خبر داده میگوید: طی این عملیات ۲۴۱ تن از گروه طالبان در مربوطات مرکز و ولسوالی های ده یک، اندر و خوگیانی غزنی کشته شده است.

شعور گل افزود: ما انتقام کشته شده گان کابل را گرفتیم و از حکومت خواستار تقدیر و حمایت از افسران و سربازانی که در عملیات های اخیر شجاعانه رزمیدند شد.

عملیات تصفیوی نبرد آهنین امروز در ولایت غزنی به پایان رسید.

سیاست ما در قبال تروریستان موفق بوده است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد