شاه-زمان-میوندی-بعنوان-مشاور-ارشد-رئیس-جمهورانتخاب-گردید

رئیس جمهورغنی با صدور فرمانی شاه زمان میوندی را به حیث مشاور ارشد خویش در عرصه روابط عامه و استراتیژیک مقرر کرد.

به گزارش افغان نیوز: پیش از این نادر نادری این سمت را به عهده داشت که چندی قبل به عنوان رئیس کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی معرفی گردید.

بر اساس فرمان محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور شاه زمان میوندی به حیث مشاور ارشد رئیس جمهور در امور روابط عامه و استراتیژیک، در بست خارج رتبه تقرر حاصل نمود.

در فرمان ریاست جمهوری آمده است که مشاور ارشد رئیس جمهور در امور روابط عامه و استراتیژیک در جلسات کابینه، شورای امنیت ملی و شورای عالی اقتصادی، اشتراک می نماید.

همچنان در فرمان نگاشته شده است: مشاور رئیس جمهور موظف است تا پالیسی و خطوط اساسی امور ارتباطات استراتیژیک را تدوین و نهاد های مربوطه را هماهنگ و تنظیم نماید.

شاه زمان میوندی، فرزند حیات الله خان میوندی در سال 1356 در ولایت کابل متولد گردید. او تحصیلات عالی خویش را تا مقطع ماستری در رشته اداره و تجارت در دانشگاه لیوفانا کشور آلمان در سال 2007 میلادی به اتمام رسانیده است.

شاه زمان میوندی در یک دهه گذشته در عرصه های مختلف از جمله مدیریت برنامه های آگاهی عامه و ظرفیت سازی عمومی، کمپاین های مهم و سرتاسری به شمول کمپاین جلب و جذب برای وزارت دفاع، پروگرام سواد آموزی برای وزارت داخله و مدیریت کمپاین آگاهی عامه در وزارت زراعت، آبیاری و مالداری فعالیت نموده و از تجارب خوبی برخوردار است.

 

شاه زمان میوندی بعنوان مشاور ارشد رئیس جمهورانتخاب گردید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد