شش-طرح-قانون-و-موافقتنامه-از-سوی-مجلس-تایید-شد

مجلس نمایندگان چهارطرح تعدیل قانون و دو موافقتنامه بین المللی را با اکثریت آرا تایید کرد.

به گزارش افغان نیوز: نمایندگان مجلس، روز شنبه( ۲۹ - ثور) طی نشستی، دو موافق‌تنامه بین‌المللی، دو طرح تعدیل قانون و دو فرمان تقنینی رییس‌جمهور غنی را با اکثریت آرا تایید نمودند .

در این نشست، موافقت‌نامه میان افغانستان و پولند در راستای همکاری‌های سیاسی، اقتصادی و تجاری و موافقت‌نامه میان افغانستان و اوزبیکستان در مورد ترانزیت اموال از سوی نمایندگان تأیید شدند.

همچنان فرمان تقنینی شماره ۲۶۶ رییس جمهور غنی در مورد ضمیمه‌ی اصول محاکمات تجارتی، فرمان تقنینی شماره ۲۶۱ رییس جمهور در مورد تعدیل نام وزارت تجارت و صنایع به وزارت صنعت و تجارت، طرح تعدیل قانون محصولات تنباکو و طرح تعدیل فقره ۳ ماده ۲۲ قانون مصارف عامه نیز با اکثریت آرای نمایندگان حاضر در نشست مجلس تأیید شدند.

گفتنی است که این طرح‌ها از دو هفته پیش به دلیل نبود نصاب در مجلس باقی مانده بود و از آن جایی که دیروز نصاب مجلس تکمیل بود، از سوی رییس مجلس به رای گذاشته شد.

از سویی هم در نشست دیروز مجلس، پیشنهاد ارتقای موسسه‌ی تعلیمی سید جمال‌الدین افغان و مدرسه‌ی امام ابوحنیفه به دانشگاه نیز از سوی نمایندگان تأیید شد و کمیسیون اختصاصی در رابطه مکلف شد تا طرحی را آماده کرده و به مجلس پیشکش کند.

شش طرح قانون و موافقتنامه از سوی مجلس تایید شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد