شمار-نیروهای-کوماندو-و-قطعه-خاص-پولیس-افغانستان-را-دوبرابر-میسازیم

جنرال نیکلسن فرمانده عمومی نیروهای خارجی در افغانستان اظهار میدارد که واشنگتن در راهبرد جدیدش در قبال افغانستان میخواهد میزان نیروهای کوماندوی ارتش و قطعه خاص پولیس افغانستان را افزایش دهد.

به گزارش افغان نیوز: جنرال نیکلسن فرمانده عمومی نیروهای خارجی در افغانستان و هوگو لورنس سردبیر خاص سفارت ایالات متحده امریکا امروز پنجشنبه (2 – سنبله) درکابل طی نشستی درمورد راهبرد جدید شان درباره افغانستان معلومات دادند؛ واشنگتن در حمایت از نیروهای امنیتی افغانستان در مبارزه با طالبان و تروریزم ایستادگی خواهند نمود.

نیکلسن می افزاید، آمریکا و ناتو مصمم اند که مانع پیشرفت تروریزم شده و همچنان از آروزی صلح مردم افغانستان را حمایت میکنند.

وی خاطر نشان ساخت، رهبری ارگانهای امنیتی تغیر کرده و به سمت راهبردهای جدید و مسلکی شدن  تبدیل شده است. او گفت که در ماهای آینده ماموریت حمایت قاطع،مشوره دهی،مساعدت و آموزش ازدیاد خواهند بخشید و همچنان نیروهای قوای هوایی افزایش خواهند یافت.

با این حال جنرال جان نیکلسن گفته است که واشنگتن در افغانستان هرگز شکست نخواهد خورد و همچنان استراتژی امریکا در باره افغانستان برحسب شرایط درمیدان جنگ خواهد بود نه مقید جدول زمانی.

قابل ذکر است که سفارت امریکا طالبان را جنایت کار عنوان نموده و نیز بیان میدارد که این گروه از طریق مواد مخدر و کشتن افراد ملکی منافع شان را تامین میکنند.

 او گفت، نیروهای امنیتی افغانستان رهبری این جنگ را به عهده دارند اما؛ نیروهای امریکایی به عنوان همکار درکنار این نیرو،علیه طالبان و تروریزم مبارزه خواهند نمود.

سفارت امریکا اضافه میکند که نیروهای هوایی افغانستان از نظر کیفیت و کمیت بهبود خواهند یافت.
 

شمار نیروهای کوماندو و قطعه خاص پولیس افغانستان را دوبرابر میسازیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد