شماری-از-سران-سیاسی-در-پی-فریب-مردم-افغانستان-هستند

حزب جنبش نوین افغانستان؛ با اعلام حمایت از حکومت میگوید؛ کسانی هستند که با حمایت کشورهای حامی تروریزم جهت براورده شدن منافع شان در پی فریب مردم می باشند.

به گزارش افغان نیوز: حزب جنبش نوین افغانستان امروز یکشنبه ( 21-جوزا)، طی نشست خبری درکابل گفت؛ حملات مرگبار اخیر در شهر کابل و دیگر نقاط کشور در ماه مبارک رمضان که توسط دشمنان مردم افغانستان به حمایت کشورهای حامی تروریزم به منظور تضعیف نظام موجود، ایجاد روحیه بی اعتمادی و تشدید اختلافات قومی و ملی به راه انداخته شده است.

محمد عالم سایی رییس حزب جنبش نوین افغانستان میگوید:« کسانی هستند که به نام قوم، مذهب و یا زبان در صفوف مردم حیات به سر برده و با فریب و دروغ مردم افغانستان را به سوی اهداف نا مشروع شان می کشانند».

آقای سایی می افزاید، حزب جنبش نوین افغانستان از حکومت وحدت ملی و مردم کشور میخواهد که فرهنگ همزیستی و همدیگر پذیری را گسترش بدهد.

سایی اضافه میکند، رهبر حکومت وحدت ملی مسوولیت دارد تا تدابیر مهم و اساسی را برای تامین امنیت شهروندان در تمام نقاط کشور به خصوص شهرکابل اتخاذ نماید.

وی گفت، این حزب حمایت خود را از دولت به خصوص نیروهای نظامی کشور که در شرایط کنونی، جسورانه در برابر دشمنان می رزمند اعلام می دارد.

وی خاطر نشان ساخت، ائتلاف های قومی و سمتی در کشور بیشتر به منظور باجگیری سیاسی و منافع شخصی صورت میگیرد که به منافع کشور ضربه زده و گره دیگری را بر مشکلات موجود سیاسی و امنیتی می افزاید.

این در حالی است که حزب جنبش نوین افغانستان ابراز می دارد که رهبری حکومت وحدت ملی باید  اصلاحات عمیق و بنیادی را با در نظرداشت اصل شایسته سالاری و عدالت اجتماعی به دور از هر نوع سلیقه های قومی و سیاسی در ارگان های امنیتی روی دست گیرد.

شماری از سران سیاسی در پی فریب مردم افغانستان هستند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد