شهادت-کماندوها-در-جاغوری-نمایانگر-وحدت-ماست

رییس جمهور غنی در دیدار با بزرگان، متنفذین و شماری از مردم ولسوالی های جاغوری و مالستان گفت؛ ضمن اینکه شهادت کماندوها در جاغوری نمایانگر وحدت ملی ماست، رفتن لوی‌درستیز به ولسوالی‌ها در تاریخ افغانستان بی‌سابقه است.

به گزارش افغان نیوز: در این دیدار که روز گذشته در قصر سلام‌خانۀ ارگ برگزار گردید، ابتدا سترجنرال محمدشریف یفتلی لوی‌درستیز وزارت دفاعی ملی، در رابطه به اقدامات انجام شده در ولسوالی‌های جاغوری، مالستان و ناور صحبت کرده، گفت که با رسیدن قوت‌ها، امنیت به مناطق باز گذشته، اکمالات صورت گرفته و پلانگذاری برای استحکامات و ایجاد پوسته‌ها وجود دارد. وی به مردم اطمینان داد که به اندازۀ کافی قوا موجود است و دشمن به هدف نمی‌رسد.

محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور گفت؛ در تاریخ افغانستان بی‌سابقه است که لوی‌درستیز به ولسوالی‌ها برود و این نشان میدهد که قوای امنیتی ما بین یک محل و محل دیگر، تفاوت قایل نیستند.

وی گفت که شهادت کماندوها در جاغوری نمایانگر وحدت ملی ماست و وحدت ملی، وسیلۀ بقای ما می‌باشد.

رئیس جمهور تصریح کرد که اقدامات بعدی در رابطه به جاغوری و مالستان، تحکیم ثبات است و هدایت واضح و پلان امنیتی برای غزنی و ولسوالی‌ها وجود دارد.  وی تاکید کرد که تامین امنیت راه ها جزء پلان‌های ما می‌باشد.

آقای غنی گفت که هدایت برای تحکیمات پوسته ها در جاغوری و مالستان داده شده و قطعۀ خاص بامیان تحت کار است.

اشرف غنی خاطرنشان کرد که به‌خاطر انتقال مواد اولیه هدایت داده شده و برای انتقال بی‌جاشدگان، کمک‌های خاص صورت می‌گیرد و توجه به زخمی‌ها نیز شده است.

وی گفت که سرمایه‌گذاری جاغوری و مالستان روی معارف یک دستآورد مهم است که باید حفظ شود. در خصوص استندردسازی میدان هوایی جاغوری نیز کار خواهد شد و در مورد ارتقای شماری از واحدهای اداری به ولایت، بازنگری صورت خواهد گرفت.

شهادت کماندوها در جاغوری نمایانگر وحدت ماست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد